یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشريح نحوه‎ي ارائه‎ي خدمات ويژه‎ي اينترنت بي‎سيم نسل سه و چهار مبين نت

کردي

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲:۰۰


مديرکل بازريابي و فروش سازماني شرکت مبين نت، اعلام کرد: در مبين نت خدمات ويژه‌اي براي مديريت هزينه در سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه مي‌شود.

وايمکس نيوز - "مجتبي کردي" در حاشيه نمايشگاه بين المللي ايران تلکام، گفت: مبين نت در مجموع در سه حوزه‎ي خدمات پهناي باند، شبکه ملي بي‌سيم (اينترانت) يا اپراتوري wi-fi و هم‌چنين اينترنت نسل چهارم و تکنولوژي LTE که با امتيازات و مجوز کسب شده از سازمان تنظيم براي ارائه‎ي خدمات در فضاي باز و فضاي بسته است، آماده خدمت رساني به هم‌وطنان عزيز است.

مديرکل بازريابي و فروش سازماني مبين نت با بيان خدمات ويژه براي اينترنت نسل سه و چهار در اين مجموعه در ارائه اينترنت بي‌سيم، خاطرنشان کرد: به لحاظ نوع ماموريت نسبت به مجوزهاي اخذ شده، مبين نت ارائه کننده‎ي اينترنت بي سيم است و به همين دليل در مقايسه با ساير اپراتورها که 3G و 4G ارائه مي‌کنند، تفاوت دارد.

 وي در ادامه تصريح کرد: ساير اپراتورها ماهيتاً خدمات خود را بر روي موبايل ارائه مي‌دهند ولي آن چيزي که ما ارائه مي‌کنيم اعطاي سرويس ديتاست.

کردي در معرفي طرح‌هاي ويژه‎ي پهناي باند براي سازمان‌ها، گفت: سازمان‌ها و شرکت‌ها به شکل‌هاي متفاوتي به بستر ارتباطي اينترنت نياز دارند. حجم ارسال اطلاعات، سرعت و بازه‎ي زماني مورد نياز و همچنين ميزان دسترسي در هر سازمان يا شعب وابسته، از جمله مواردي است که در در تعيين نوع خدمات قابل ارائه تاثيرگذار خواهد بود.

مديرکل بازاريابي مبين نت در ادامه تشريح کرد: خدمات ويژه در طرح‌ پهناي باند مديريت شده براي شرکت‌هايي که به پهناي باند اختصاصي احتياج دارند و از سوي ديگر قصد مديريت هزينه را نيز دارند، ارائه مي‌شود.

وي با معرفي دو طرح 717 و 727 در اينترنت پهن باند سازماني، گفت: .اين دو طرح ويژه 717 و 727 به ترتيب از ساعت 7 تا 17 و از 7 تا 19 به ارائه سرويس مي‌پردازند، نسبت به تعرفه‌هاي 24 ساعته، حدود 40 درصد تخفيف در هزينه اوليه را شامل مي‌شود.

کردي در ادامه افزود: سرويس پهن باند مديريت شده براي مجتمع‌هاي بزرگ که خواهان سرويس‌هاي متمرکز هستند، ايجاد شده است و به اين ترتيب کساني که يک دفتر مرکزي و شعبي در شهرهاي ديگر دارند، مي‌توانند از اين سرويس استفاده کنند و اگر در بخشي اينترنت و حجم اختصاص يافته، مصرف نشد، مي‌توانند آن را به ساير بخش‌ها منتقل دهند.

مدير بازاريابي و فروش سازماني شرکت ارتباطات مبين‌نت، گفت: وايمو (WiMo) نخستين شبکه اينترنت پرسرعت بي‌سيم بر فناوري wi-fi با پوششي گسترده است که مي‌تواند اينترنت همگاني را براي افراد در مکان‌هاي عمومي تامين کند.

وي در ادامه ابراز کرد: اين افراد با تجهيزاتي مانند موبايل و تبلت مي‌توانند از نقاط مختلف تحت پوشش در مراکز عمومي مانند پايانه‌هاي مسافربري، رستوران‌ها، فرودگاه، کتابخانه‌ها و ... به شبکه بي‌سيم منتقل شود و از خدمات اينترنت بهره‌مند شوند.

کردي با تاکيد بر نقاط تحت پوشش اين طرح، عنوان کرد: تا کنون وايمو در بيش از 550 نقطه در سطح تهران راه‌اندازي و مورد بهره‌برداري قرار گرفته است.

منبع:سيتنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو