یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مدیر‌عامل شرکت پست خبر داد:

بهره‌برداری از دستگاه‌های PDA تا ماه آینده

pda

شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳:۰۰


به گفته مدیر‌عامل شرکت پست، بخشی از سرویس‌های قابل استفاده از دستگاه‌های PDA تا پایان ماه آینده تعریف و به بهره‌برداری خواهد رسید. <BR>

وایمکس نیوز -  کرباسیان، رییس هیات‌مدیره و مدیر‌عامل شرکت پست با بیان این مطلب گفت: تجهیزات لازم برای این منظور خریداری شده و دوره‌های آموزشی لازم برای نامه‌رسان‌ها برگزار خواهد شد.
وی افزود: به واسطه این دستگاه‌ها، امکان مسیریابی و تعیین نزدیک‌ترین مسیر برای مسیر توزیع مرسولات فراهم می‌شود و همین امر موجب کاهش زمان و افزایش سرعت توزیع خواهد شد.
او با بیان این که براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، مردم از نامه‌رسان‌های پست رضایت کامل دارند، گفت: هر نامه‌رسان در روز به طور متوسط 300 تا 500 مرسوله را توزیع می‌کند که به واسطه آن کارکنان شرکت پست در طول یک ماه با 45 میلیون نفر از هموطنان برخورد مستقیم دارد.
مدیر‌عامل شرکت پست بیان کرد: به منظور بالا بردن کیفیت سطح خدمات قابل ارایه به مردم، دوره‌های آموزشی لازم برای افزایش اطلاعات نامه‌رسان‌ها درباره حقوق گیرنده نامه، نحوه پاسخگویی و توزیع مرسولات برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: از سوی دیگر یکی از اعضای هیات‌مدیره موظف شد تا چگونگی خدمات توزیع مرسولات را بررسی، مشکلات احتمالی موجود در این حوزه را شناسایی و راه‌کارهای برطرف کردن آنها را ارایه کنند.
کرباسیان با بیان این که نیروهای فعال در بخش توزیع مرسولات، یکی از اصلی‌ترین کارهای مجموعه را انجام می‌دهند، گفت: همچنین کمیته‌ای به منظور ارتقای شغلی این بخش از مجموعه پست تشکیل شده است.
 وی عنوان کرد: امیداوریم با ارتقای وضعیت مالی و معنوی نامه‌رسان‌های شرکت پست و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی برای این افراد، در آینده نزدیک شاهد بهبود بیش از پیش کیفیت توزیع مرسولات در کشور باشیم.
 
 
 
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو