یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

گزارشی از دومین روز الکامپ

الكامپ

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷:۰۰


دومین روز نمایشگاه الکامپ در حالی برگزار شد که یکی از شرکتهای حاضر در نمایشگاه با درنظر گرفتن یک موبایل آیفون 6 به عنوان هدیه بازار قرعه کشی‌ها را داغ کرده است.

وایمکس نیوز - در نمایشگاه الکامپ امسال اگرچه جای خالی برخی شرکت‌های اینترنتی و بخش‌های مربوط به فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات به چشم می‌خورد اما این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی با خدمات برخی شرکت‌های فعال در حوزه اینترنت و امنیت اطلاعات فراهم آورده است. 

بسیاری از غرفه‌های این نمایشگاه جوایزی از جمله ماشین گذاشته‌اند. 

برخی شرکت‌های اینترنتی حاضر در این نمایشگاه در کنار فروش بسته‌های اینترنتی خود به خریداران مودم رایگان ارائه می‌دهند. همچنین بازار شارژهای رایگان خطوط اعتباری تلفن همراه نیز داغ است. 

امروز حسین اسفهبدی - مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین‌المللی - در الکامپ حضور یافت و از غرفه‌ها بازدید کرد. 

نمایشگاه الکامپ که صبح روز گذشته بدون حضور مسوولان وزارت ارتباطات کلید خورد انتقاداتی را از سوی شرکت‌کنندگان و مدیران شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در برداشت. 

یک کارشناس IT با انتقاد از نحوه برگزاری نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: نحوه اطلاع رسانی درباره زمان برگزاری الکامپ به گونه‌ای بود که شرکت‌ها فرصت کافی برای آمادگی جهت حضور در نمایشگاه را نداشتند. 

سعید بهادری که خود به عنوان مسوول یکی از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه به الکامپ آمده با بیان این‌که قرار بود زمان برگزاری الکامپ به اواسط بهمن ماه تغییر کند تصریح کرد: گفته شده دلیل این امر مسافرت وزیر ارتباطات است اما ششم آذرماه از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم که نمایشگاه در همان زمان قبلی یعنی شانزدهم آذرماه برگزار می شود بنابراین فرصت کافی برای آمادگی جهت حضور مطلوب در این نمایشگاه را نداشتیم.

وی اظهار کرد: شرکت‌هایی که مایل به داشتن غرفه در این نمایشگاه بودند تا روزهای آخر بلاتکلیف بودند و بنابراین نتوانستیم آن طور که مدنظر بود در این نمایشگاه حاضر شویم. 

بهادری خاطرنشان کرد: با وجود هوای خوب امسال نمایشگاه الکامپ مورد استقبال کمتری قرار گرفته و این امر به دلیل زمان برگزاری نمایشگاه است زیرا از ساعت 9 تا 16 این نمایشگاه برگزار می‌شود که معمولا این ساعت، ساعت کاری اداری است. 

وی افزود: اگر طبق برنامه قبلی پنجشنبه و جمعه نیز به زمان برگزاری نمایشگاه اضافه می‌شد احتمال حضور افراد بیشتری دراین نمایشگاه بود.

وی اظهار کرد:‌ یکی دیگر از مشکلات نمایشگاه الکامپ امسال این بود که در ابتدا به شرکتها اعلام شد که شرکت‌ها نباید در طول روزهای نمایشگاه فروش داشته باشند بلکه نمایشگاه الکامپ تنها فرصتی برای معرفی خدمات است ولی طبق روال همیشه شرکت‌ها در طول نمایشگاه به فروش محصولات خود می پردازند.

وی همچنین با شکایت از اینترنت نمایشگاه تصریح کرد: امکانات اینترنتی نمایشگاه آن قدر نامناسب است که ما مجبور شدیم از یکی از شرکت‌ها برای غرفه خود وایمکس بخریم.

 

منبع : ایسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو