مديرعامل شرکت مخابرات ايران، ميگويد: اين شرکت، ساير شرکتهاي ارائه کنندهي خدمات اينترنتي (PAPها) را رقيب خود نمي داند، بلکه تعامل با اين شرکتها را توسعه ميدهد.
وايمکس نيوز - ابراهيمي، در نشست مشترک مديران شرکتهاي PAP و مخابرات ايران، افزود: شرکت مخابرات ايران، يک شرکت يکپارچه و هماهنگ است و همهي مديران استان ها تابع مقررات و دستورات ستاد هستند، لذا هيچ شرکتي نبايد در اجراي طرحها و برنامههاي خودش مشکل داشته باشد.
وي گفت: ما تابع مصوبات سازمان تنظيم مقررات هستيم و آنها را اجرا ميکنيم. منتها نيازها و درخواستهاي شرکتهاي PAP بايد دقيقاً بررسي شده و در آيندهي نزديک برطرف شود.
ابراهيمي، خطاب به مديران شرکتهاي PAP افزود: ما آمادهايم همهي بخش ها را به اشتراک بگذاريم از اين رو طي دو مرحله، تعامل با شما را افزايش ميدهيم.
وي، ادامه داد: در مرحله اول به استانها اعلام ميکنيم اگر موانعي وجود دارد از سر راه شما بردارند و در مرحله دوم با تشکيل دو کميتهي مشترک مالي و فني به يک راه حل کامل ميرسيم.
وي در ادامه به وظايف مخابرات اشاره کرد و گفت: ما خود را مکلف به ارائهي خدمات به همهي مردم ميدانيم و در سراسر کشور از يک روستاي بدون درآمد تا يک شهر پردرآمد بايد شبکه ايجاد کنيم و حتماً اين کار را خواهيم کرد.
مديرعامل شرکت مخابرات ايران، ادامه داد: حضور مخابرات در همه جا، هزينههاي ما را افزايش داده است، اما وظيفهي خود ميدانيم که با ديگر بخشهاي ارائه دهندهي خدمات همکاري داشته باشيم. از اين رو براي تحقق اهداف دو طرف استراتژي بلند مدت تهيه خواهيم کرد.
در اين نشست که 20 نفر از مديران شرکتهاي اينترنتي حضور داشتند، هر يک، نقطه نظرات خود را مطرح و تقاضاي همکاري بيشتر با شرکت مخابرات ايران بر اساس يک قرارداد منصفانه داشتند.
مهمترين مسائلي که در اين نشست مورد توجه مديران شرکت ها بود، شامل توسعهي بيشتر در مراکز مخابراتي، تدوين برنامهي زمانبندي، يکسان سازي فرمتهاي قرارداد و بررسي صورت حسابهاي مالي بود که مورد توجه مديران شرکت مخابرات واقع و مقرر شد با تعامل بيشتر در جهت حل و فصل موارد مذکور اقدام شود.
منبع : سيتنا