موبنا نوشت: چندي پيش که وزير ارتباطات از اپراتور چند مليتي ام.تي.ان-ايرانسل بابت افزايش ندادن نرخ مکالماتش تشکر کرد، اين اپراتور بدون اطلاعرساني قبلي به مشترکانش و به يکباره نرخ مکالمات خود را افزايش داد.
وايمکس نيوز - اين موضوع با واکنش تند تقريبا تمام رسانههاي کشور مواجه شد که اپراتوري که به شکل شبانه روزي ميلياردها تومان صرف انواع و اقسام تبليغات ميکند، چرا نبايد به حقوق مشترکان احترام گذاشته و آنها را در جريان افزايش نرخ مکالماتش بگذارد.
البته مدير عامل اين شرکت اعلام کرد موضوع را از طريق پيامک به مشترکانش اطلاع داده و همان موقع نيز برخي خبرنگاران حاضر در صحنه اعلام کردند به عنوان مشترک اين اپراتور پيامکي از گرانيهاي نرخ مکالمات به دست ايشان نرسيده است.
مطابق معمول رگولاتوري نيز بدون هيچ گونه تذکر و هشداري از کنار موضوع گذشت و سعي کرد آن را چندان بزرگ جلوه ندهد.
حالا اما دوباره اين رسانهها بودند که متوجه افزايش صد در صدي نرخ اينترنت ايرانسل شدهاند. جالب آنکه حتي رسانههاي نزديک و همسو با ايرانسل نيز نسبت به اين قضيه واکنش نشان داده و به نقد گراني اينترنت پرداختند. اما موضوع قابل توجه اين که آيا اپراتور چند مليتي ام.تي.ان-ايرانسل در اين مورد خاص به مشترکان خود اطلاعرساني کرد؟
در اين مورد اما قبل از آنکه کسي به اطلاعرساني يا عدم اطلاعرساني اين اپراتور خرده بگيرد، رگولاتوري به ميدان دفاع از ايرانسل آمده و تاکيد کرده افزايشهاي دو برابري نرخ اينترنت قانوني است.
به راستي مشترکان ايرانسل آيا در جريان اين جهش صد در صدي در نرخ اينترنت خود هستند؟
منبع : سيتنا