دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس رگولاتوری تاکید کرد:

صدور پروانه‌های ارتباطات ثابت تا پایان سال جاری

عميديان

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱:۰۰


رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، گفت: اگر صدور مجوزهای ارتباطات ثابت با ناپختگی همراه شود، هم به اپراتورها و هم به مردم صدمه وارد می‌شود، به همین دلیل سعی برآن داریم تا با بررسی بیشتر و با تامل این کار را به سرانجام برسانیم.

وایمکس نیوز - علی اصغر عمیدیان در خصوص آخرین وضعیت صدور پروانه های جدید ارتباطات ثابت، گفت: در این خصوص تاکنون نشست ها و نظرسنجی های مختلفی را انجام داده ایم و بعد از نظرسنجی ها جلسات مختلفی را با شرکت های زیربط برگزار کردیم و در نهایت طرح را به کمیسیون ارجاع دادیم و نظر اعضای کمیسیون را هم جویا شدیم، که در همین راستا جلسات نهایی در حال انجام است.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم که باید در بخش ثابت، شرکت های ملی تشکیل شوند تا بتوانند خدمات دسترسی را توسعه دهند و ما بتوانیم پهن باند ثابت را هم، همانند موبایل توسعه دهیم.

رئیس سازمان تنظیم مقررات خاطرنشان کرد: سعی ما برآن است تا بتوانیم طوری به متقاضیان مجوز دهیم که بتوانند تمامی سرویس ها را ارائه دهند.

عمیدیان در خصوص زمان صدور مجوزها، گفت: بعد از جمع بندی نهایی در کمیسیون امیدوار هستیم تا قبل از پایان سال جاری، مجوزها را صادر کنیم. از آن جایی که این کار یک کار ملی است و کار سنگینی به حساب می آید نمی خواهیم عجولانه اقدامی انجام شود.

وی ادامه داد: ما حدود شش ماه است که در حال نظرسنجی های مخلتف هستیم. جلسات مختلف برگزار کردیم و در مورد این موضوع بحث کردیم تا بتوانیم نتیجه خوبی را بدست آوریم.

وی در پایان تاکید کرد: اگر صدور این مجوز ها با ناپختگی همراه شود، هم به اپراتورها و هم به مردم صدمه می زند، به همین دلیل سعی بر آن داریم تا با بررسی بیشتر و با تامل این کار را به سرانجام برسانیم.

 

منبع : سیتنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو