جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون شرکت ارتباطات زیرساخت:

پروژه core و super core دهه فجر افتتاح می‌شود

شاهي

شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۱:۰۰


معاون نگهداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: افتتاح پروژه core و super core برای دهه فجر با حضور وزیر ارتباطات پیش‌بینی شده که در تلاش هستیم این پروژه را به دهه فجر برسانیم.<BR>

وایمکس نیوز- حسن شاهی با بیان این مطلب گفت: در تلاش هستیم که برای 22 بهمن پروژه core و super core را افتتاح کنیم.
معاون نگهداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت این پروژه را یک پروژه ملی دانست و افزود: پروژه‌هایی که تمامی نیازمندی در سطح کشور را پوشش دهند پروژه‌های ملی محسوب می‌شوند و این پروژه نیز پروژه‌ای است که نیاز تمام اپراتورها را برآورده می‌کنند.
وی ادامه داد: بهره‌برداری از این پروژه گیت‌های بین‌الملل را با پیاده‌سازی یک توپولوژی خاص فراگیر می‌کند که این امر شرایط ویژه‌ای را برای ما مهیا می‌کند و اثر این پروژه در تمام اپراتورها قابل لمس خواهد بود.
گفتنی است، پروژه core و super core، پروژه‌ای است که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد آن گفته است: با افتتاح فاز اول پروژه core و super core در مهر ماه ظرفیت زیرساخت‌های ارتباطی کشور به دو برابر افزایش خواهد یافت و با این ارتقاء ظرفیت شبکه به 470 گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.
پس از آن چندی پیش رضا تقی‌پور بار دیگر با بیان اینکه در حال حاضر امروز در مقایسه با سال گذشته پهنای باند کشور 2 برابر شده، گفت: بنا داشتیم تا آخر مهر ظرفیت را به 470 گیگا بیت بر ثانیه برسانیم که به خاطر برخی مشکلات در تخلیه فیبرهای نوری اندکی با تاخیر روبه‌رو شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو