جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

همراه اول در جمع 10 شرکت برتر ایران

همراه اول

سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸:۰۰


در هفدهمین رتبه‌بندی 100 شرکت برتر ایران، همراه اول در تمامی شاخص‌های ارزیابی، بالاتر از سایر اپراتورهای تلفن همراه کشور قرار گرفت.

وایمکس نیوز - در مراسمی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اسامی 100 شرکت برتر ایران اعلام و از مدیران تعدادی از شرکت‌های برگزیده تقدیر شد. 

در این ارزیابی شرکت های برتر بر اساس شاخص‌هایی همچون"بالاترین رتبه فروش"، "بالاترین ارزش افزوده"، "بیشترین دارایی"، "بالاترین اشتغال‌زایی"، "بیشترین سودآوری"، "بالاترین ارزش بازار" معرفی شدند که در بخش رتبه‌بندی 100 شرکت برتر از نظر "بالاترین ارزش افزوده" و "بالاترین ارزش بازار"، شرکت ارتباطات سیار در جمع 10 شرکت برتر ایران قرار گرفت. 

همچنین از نظر شاخص "میزان فروش" شرکت ارتباطات سیار ایران رتبه 23 و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رتبه 33 را به خود اختصاص دادند. 

گفتنی است، سازمان مدیریت صنعتی ایران، به عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور از سال 1377 اقدام به رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران کرده است و هفدهمین‌ رتبه‌بندی صورت گرفته بر اساس عملکرد سال 1392 شرکت‌ها بوده است. 

سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را "شفاف‌سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی و رتبه‌بندی آنها از نظر میزان تأثیر‌گذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی" عنوان کرده است.

 

منبع : ایسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو