یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

دريافت تاييديه تحصيلي از دفاتر پيشخوان دولت

پيشخوان الكترونيك

دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰:۰۰


با همکاري مشترک وزارت آموزش و پرورش و دفاتر پيشخوان دولت، از اين پس دريافت تاييديه تحصيلي در دفاتر ارائه مي‌شود.

وايمکس نيوز - علي فلاح حقيقي دبير کل کانون کشوري دفاتر پيشخوان خدمات دولت  و دبير سومين  همايش ملي دفاتر پيشخوان خدمات دولت که در 22 ارديبهشت ماه جاري در سالن اجلاس سران برگزار مي شود با اعلام اين خبر گفت : با توجه به ابلاغيه رياست جمهور در رابطه با بحث درگاه الکترونيکي شبکه دفاتر پيشخوان دولت و وظايف محوله بر اساس اصل 44 قانون اساسي مقرر شده که دستگاه‌هاي مربوطه طبق ماده 5 قانون کشور خدماتشان را به دفاتر پيشخوان دولت واگذار کنند.

وي ادامه داد: در اين راستا با توجه به ابلاغيه مربوطه دفاتر پيشخوان دولت تحت نظارت معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و بر نامه ريزي کشور و با توجه به امضاي تفاهم نامه مربوطه اقدامات لازم در اين زمينه را انجام دهند.
وي با اشاره به اينکه در اين طرح متقاضيان به جاي مراجعه به مراکز آموزشي مي توانند از طريق دفاتر پيشخوان موفق به دريافت تاييديه تحصيلي شوند، افزود: در اين طرح پروژه مشترکي بين وزارت آموزش و پرورش و کانون دفاتر پيشخوان دولت از 7 ماه پيش شروع شده که طبق بررسي کارشناسي در جلسات متعدد و طي 2 مرحله خدماتي به متقاضيان اموزشي ارايه خواهد شد که اميدواريم تا تيرماه 1394 به صورت کامل از طريق شبکه دفاتر پيشخوان دولت در سراسر کشور امکان پذير شود.
دبير سومين همايش ملي دفاتر پيشخوان خدمات دولت گفت: يکي از فوايد اين خدمات کاهش سفرهاي شهري و بين شهري خواهد بود که از اهداف ستاد مديريت حمل و نقل سوخت کشور است.
اين عضو کميسيون تخصصي دولت الکترونيک در ادامه افزود: با توجه به اينکه وزارت ارتباطات به عنوان متولي حوزه فناوري کشور و به خصوص مجموعه وابسته به سازمان فناوري اطلاعات ايران و سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به عنوان رگولاتور نقش بسزايي را در تحقق دولت الکترونيک دارند.

 

منبع : فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو