یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

آگهي فروش سهام مخابرات منتشرشد

مخابرات

شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶:۰۰


شرکت توسعه اعتماد مالک 50+1 درصد سهام مخابرات، امروز از طريق روزنامه‌ها آگهي فروش سهام خود را منتشر کرد.

وايمکس نيوز- در آگهي فروش سهام شرکت توسعه اعتماد مبين آمده اين شرکت (سهامي خاص) کالتاً به نمايندگي از صاحبان سهام در نظر دارد نسبت به فروش صد در صد سهام شرکت توسعه اعتماد مبين (سهامي خاص) از طريق مزايده به اشخاص حقيقي، حقوقي و کنسرسيوم‌هاي ايراني اقدام کند متقاضيان خريد سهام مذکور مي‌توانند از روز چهارشنبه 3/4/94 تا روز دوشنبه مورخ 8/4/94 در ساعات اداري 8 الي 16 به نشاني تهران، خيابان خالد اسلامبولي، خيابان سي و نهم پلاک 4 طبقه سوم رياست  امور اداري مراجعه و با ارائه مدارک شناسايي با معرفي‌نامه معتبر و اعلاميه بانکي واريز مبلغ 500 ميليون ريال بابت بهاي اسناد مزايده به حساب سپرده کوتاه‌مدت شماره 41181621709921 نزد بانک سينا شعبه نياوران کد 411 به نام شرکت توسعه اعتماد مبين (سهامي خاص) نسبت به اخذ اسناد مبين مراجعه کنند.
 
 
 
شرايط مزايده
 
1- ارزش پايه معامله و شرايط پرداخت ثمن معامله در غالب اسناد مزايده به اطلاع متقاضيان خواهد رسيد.
2-  فروش سهام به روش مزايده انجام مي‌شود و بالاترين قيمت پيشنهادي مبناي معامله قرار خواهد گرفت.
3- متقاضيان بايد پيشنهادهاي خود را نسبت به کل سهام عرضه شده حداکثر تا پايان وقت اداري ( ساعت 16) روز شنبه مورخ 20/4/94 به نشاني اعلام شده فوق تحويل دهند و رسيد دريافت کنند. بديهي است به پيشنهادهايي که پس از موعد واصل شود ترتيب اثر داده نخواهد شد.
4-  سپرده شرکت در مزايده برابر با 1200 ميليارد ريال مي‌باشد که طبق مندرجات اسناد مزايده بايد در قالب يک فقره ضمانت‌نامه بانکي معتبر غيرقابل برگشت و بدون قيد و شرط با مدت اعتبار اوليه سه ماه و در وجه مزايده‌گذار ارائه شود.
5-  چنانچه برنده مزايده ظرف مهلت مقرر از تاريخ ابلاغ توسط مزايده‌گذار، نسبت به امضاي قرارداد، پرداخت ثمن نقدي معامله و ارائه اسناد تضمين اقدام نکنند هيچ گونه ادعايي نسبت به سپرده شرکت در مزايده نخواهد داشت و مزايده‌گذار مي‌تواند ضمانت‌نامه بانکي ارائه شده را به نفع خود ضبط کند.
6-  مراسم بازگشايي پاکت‌هاي شرکت در مزايده رأس ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 22/4/94 در محل شرکت توسعه اعتماد مبين (نشاني فوق) برگزار خواهد شد حضور پيشنهاد دهندگان يا نمايندگان قانوني آنها در جلسه با ارائه مدارک شناسايي يا معرفي‌نامه معتبر مجاز است.
7- فروشنده در رد يا قبول هر يک از پيشنهادات مختار است.
8- خريدار موظف به رعايت مفاد قرارداد في‌مابين توسعه اعتماد مبين و سازمان خصوصي‌سازي  به شماره 88/2/5658 مورخ 19/8/88 مي‌باشند.
9- نقل و انتقال قطعي سهام عندالزوم منوط به مجوز کسب رسمي از سازمان‌ها و نهادهاي ذيربط است.
10- شرکت در مزايده به معني اطلاع و آگاهي کامل متقاضي نسبت به شرايط شرکت توسعه اعتماد مبين بوده و خريدار با شرکت در مزايده تمامي خيارات مخصوصاً خيار غبن ولو فاحش را از سوي خود صلب و ساقط مي‌کند و اين موضوع در قرارداد مربوط درج مي‌شود.
11- کسب اطلاعات کافي و وافي از وضعيت مالي، اقتصادي، فني و حقوقي شرکت مورد معامله بر عهده خريدار است. خريدار بعد از انعقاد قرارداد فروش حق هيچ گونه ادعا عليه فروشندگان مبني بر نداشتن اطلاعات لازم از اسناد و صورت‌هاي مالي و وضعيت اقتصادي، فني و حقوقي و آخرين وضعيت حساب‌ها و موارد اعلامي و اطلاعات ديگر مربوط به نهاد مورد معامله و شرکت مربوطه را ندارد.
12- هر گونه کسري ذخاير سرفصل دارايي‌ها و کسري بدهي‌ها از جمله ذخاير ماليات قطعي شده يا قطعي نشده بيمه تأمين اجتماعي، بازخريد خدمت و سنوات کارکنان، کارمزد و جرايم متعلقه در قبال اخذ تسهيلات بانکي و مالي و ... و آثار موارد اعلام شده در گزارش حسابرس مشاغل و بازرس قانوني شرکت موضوع معامله، بر عهده خريدار بوده و خريدار هيچ گونه ادعايي در خصوص کسري و اضافي ارقام نخواهد داشت و فروشندگان هيچ گونه تعهدي در قبال مبالغ مزبور ندارد.
13- متقاضيان تعهد مي‌کنند ممنوع‌المعامله و داراي اسناد معوق به سيستم بانکي نباشند.
14- متقاضيان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 88205051 تماس حاصل نمايند.
شرکت توسعه اعتماد مبين

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو