شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

واعظي:

اميدوارم تا يکي ـ دو روز آينده ملت ايران خبرهاي خوشي داشته باشند

واعظي

شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶:۰۰


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در حاشيه مراسم ختم مادر همسر تخت‌روانچي با بيان اينکه مذاکرات تاکنون افت و خيز و مشکلات فراواني داشته است، گفت: پيش‌بيني مي‌کنم و اميدوارم تا يکي ـ دو روز آينده ملت ايران خبرهاي خوشي از مذاکرات داشته باشند.

وايمکس نيوز - به گزارش مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، مراسم ترحيم مادر همسر مجيد تخت روانچي معاون اروپا و آمريکاي وزارت امور خارجه و از اعضاي تيم مذاکره کننده ايران با گروه 5+1 ، امروز جمعه در مسجد جامع شهرک قدس تهران برگزار شد.

محمود واعظي، با حضور در اين مراسم، ضمن عرض تسليت به دکتر تخت‌روانچي، براي آن مرحومه مومنه رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان صبر و اجر مسالت نمود.

با بيان اينکه کار بزرگي تا هم اکنون توسط تيم مذاکره کننده هسته‌اي انجام شده، گفت: يکي دو موضوع باقي مانده براي هر دو طرف حساس و کليدي است.

وي افزود: آنها در لحظات آخر تلاش مي‌کنند آنچه به عنوان امتياز براي منافع خودشان است را کسب کنند.

واعظي با بيان اينکه مذاکرات و افکار عمومي درباره آن داراي افت و خيز و مشکلات فراواني بود، اظهار داشت: پيش‌بيني مي‌کنم و اميدوارم با همه اين مشکلات تا يکي دو روز آينده ملت ايران خبرهاي خوبي را از مذاکرات داشته باشند.

وي تصريح کرد: انشاءالله در اين هفته مذاکرات نتيجه پيدا کند.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات درباره عملکرد تيم مذاکره کننده ايراني خاطرنشان کرد: اين عملکرد بسيار عالي بوده است ضمن اينکه توصيفات و تعبيرات مقام معظم رهبري مبني بر اينکه تيم مذاکره کننده ايران داراي ديانت، شجاعت، امانتداري و پشتکار فراوان است به خوبي عملکرد آنان را نشان مي‌دهد.

وي با بيان اينکه پشتکار تيم مذاکره کننده ايراني فوق‌العاده است و آنها کار بسيار بزرگي انجام داده‌اند،‌ گفت:‌ امتياز اين عملکرد را بايد به نام مقاومت ملت بزرگ ايران و همچنين حمايت‌هاي مقام معظم رهبري از تيم مذاکره کننده دانست زيرا ايشان مذاکرات را به خوبي رهبري و هدايت کردند. ضمن اينکه رياست جمهوري هم در اين راه زحمات بسياري کشيده‌اند و بايد اين امتياز را در مجموع در موضوعات مختلف ديد.

واعظي اظهار داشت: آنچه تاکنون انجام شده کار بسيار بزرگي است که نتيجه آن متعلق به نظام اسلامي و ملت ايران است.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در پايان خاطرنشان کرد: وقتي با کشورهاي خارجي در حال مذاکره براي کسب منافع ملي هستيم مسئله جناحي و گروهي نيست بلکه امتياز آن متعلق به همه ملت ايران است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو