یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

وزیر ارتباطات در خراسان شمالی:

خدمت رسانی به مردم اولویت دولت یازدهم است

واعظي

جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با افتتاح چندین پروژه ارتباطی استان خراسان شمالی، در شورای اداری استان گفت: خدمت رسانی به مردم اولویت دولت یازدهم است.

وایمکس نیوز - به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر واعظی که حامل سلام گرم رییس جمهور و هیات دولت برای مسوولان و مردم استان خراسان شمالی بود، خدمت رسانی به آحاد مردم را اولویت دولت برشمرد و گفت: دولت یازدهم خود را بدهکار مردم می داند و وظیفه دارد دین خود را به مردم ادا کند.

وی با بیان این که توجه به این استان زیاد است گفت: علیرغم تمام محدودیت ها شاهد بودیم که بودجه این استان به طور کامل تخصیص داده شد.

دکتر واعظی با تقدیر از تلاش مسوولان استان به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی که همواره یار دولت بوده اند گفت: وزارت ارتباطات نیز به سهم خود در این دو سال گذشته تلاش داشته به استانهایی که تا پیش از این کمتر مورد توجه بودند، توجه ویژه ای داشته باشد.

وزیر ارتباطات گفت: بنای جدی ما این است که در حوزه ارتباطات اعم از پست، پست بانک، مخابرات و اینترنت به این استان نگاه ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به این که از ایجاد استان خراسان شمالی زمان چندانی نمی گذرد، خاطر نشان ساخت: لازم است که بیشتر به این استان پرداخت و از این رو، در سال گذشته مجموعا توسط بخش دولتی و خصوصی سرمایه گذاری خوبی در زیرساخت های استان شد که منجر به جهش در بخش های مختلف آن گردید.

وزیر ارتباطات، اظهار داشت: به دفاتر پست و پست بانک توجه ویژه داریم و پست بانک وام های خرد زیادی به روستاییان پرداخت کرده است.

وی با اشاره به آمادگی وزارت ارتباطات جهت پرداخت وام وجوه اداره شده برای ساماندهی و فعال کردن شرکت های دانش بنیان حوزه ICT استان گفت: مطمئنا استانی با چنین ظرفیت بالای علمی و دانشگاهی قادر است در حوزه ICT موفق عمل کرده و کارهای بزرگ انجام دهد.

وی با اشاره به پروانه اپراتور اول اظهار داشت: در این پروانه مخابرات و همراه اول در قالب یک شرکت دیده شده اند و سودده بودن یکی و ضررده بودن دیگری را به طور مجزا قبول نداریم.

وی با تاکید برپیگیری پوشش تلفن همراه در جاده های اصلی و فرعی استان ابراز امیدواری کرد، توسعه کامل نسل 3 و 4 تلفن همراه در استان را با نصب سریع تجهیزات شاهد باشیم.

وزیر ارتباطات از تشکیل کمیته مشترک با استانداری جهت پیگیری بحث اشتغال زایی خبر داد و گفت: این کمیته موظف است با تشکیل جلسات منظم، بحث تولید محتوا، دولت الکترونیکی و خدماتی که منجر به ایجاد اشتغال شود را پیگیری کند.

دکتر واعظی در ادامه با بیان این که تمام تعهدات سفر مقام معظم رهبری به استان انجام شده است، گفت: با رفع مشکل ساختمان دیتاسنتر استان، نصب تجهیزات پس از این سفر آغاز می شود.

وی افتخار دولت را خدمت تحت زعامت مقام معظم رهبری برشمرد و بیان کرد: دولت تلاش می کند با سازماندهی، فرهنگ کار و وجدان کاری را نهادینه کند.

وزیر ارتباطات از عزم دولت در رفع مشکلات اقتصادی نیز خبر داد و یادآور شد: تعامل بین قوا افتخار دولت است و با توجه به همدلی و همزبانی که در جامعه به وجود آمده باید هر سه قوه، برای اداره کشور دست به دست هم دهند و کشور را در مسیر توسعه یاری کنند.

دکتر واعظی با تاکید بر اهمیت حفظ وحدت داخلی، سیاست دولت یازدهم را همدلی و وفاق برشمرد و گفت: اقوام مختلف برای دولت جایگاه یکسانی دارند و باید با حفظ اتحاد در منطقه به سمت اول شدن پیش رفت.

وی با اشاره به پیروزی در مذاکرات هسته ای نیز گفت: همه دنیا مقاومت تیم مذاکره کننده هسته ای را تحسین کردند و این پیروزی در سایه هدایت های راهگشای مقام معظم رهبری و مقاومت مردم شریف ایران و با رعایت خطوط قرمزنظام حاصل شد.

دکتر واعظی با بیان این که کار بسیار بزرگی انجام شده است، تصریح کرد: در موقعیت خاصی هستیم و باید هوشمندانه عمل کنیم.

گفتنی است, پس از این جلسه چندین پروژه ارتباطی استان به دست وزیر ارتباطات افتتاح شد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو