یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران:

سرویس‌ تماس‌های ناموفق همراه اول به زودی راه‌اندازی می‌شود

صدوقي

یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۲:۰۰


مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران درباره راه اندازی سرویس‌ تماس‌های ناموفق همراه اول گفت:‌ این سرویس در حال گذراندن تست و مراحل آزمایشی است که به زودی به صورت رسمی راه‌اندازی می‌شود.

وایمکس نیوز - وحید صدوقی با بیان این مطلب افزود: سرویس‌ تماس‌های ناموفق همراه اول فعلا در استان مرکزی راه‌اندازی شده است.
وی همچنین درباره رومینگ سیم کارت‌های اعتباری همراه اول گفت: در حال حاضر سرویس رومینگ سیم کارت‌های اعتباری برای 8 کشور فعال و برقرار شده است.
با فعال‌سازی سرویس اطلاع از تماس‌های ناموفق مشترکان تلفن همراه هر زمان که گوشی مشترک در دسترس نبوده یا خاموش باشد، پس از روشن کردن گوشی یا در دسترس شدن آن، پیامی حاوی شماره تماس‌گیرنده با تاریخ و ساعت تماس، برای فرد ارسال می‌شود.
با توجه به گفته مسوولان راه‌اندازی سرویس اطلاع از تماس‌های ناموفق برای مشترکان کل کشور نیازمند فعال‌سازی سرویس مربوطه در همه سوئیچ‌ها است و با توجه به اینکه سایت شرکت ارتباطات سیار ایران دارای سه سوئیچ از وندورهای مختلف است، برای فعال‌سازی سرویس ارایه اطلاعات تماس‌های ناموفق در کل کشور باید شرایطی ایجاد شود که مشترک در کل کشور، بتواند در هر جا که تحت پوشش همراه اول است سرویس مذکور را داشته باشد.
 

منبع: ایسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو