یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زیرساخت های ارتباطی، عامل تحقق شهر هوشمند

شهرهوشمند

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲:۰۰


اندیشمندان حوزه ICT کشور با برگزاری همایش بین المللی زیرساخت و فرصت های سرمایه گذاری شهر هوشمند، درجستجوی راه کاری برای تسریع تحقق شهر هوشمند درایران هستند.

 
وایمکس نیوز-  دکتر زرگر دبیر علمی همایش زیرساخت و فرصت های سرمایه گذاری شهر هوشمند در گفتگو با سایت خبری وایمکس نیوز اعلام کرد: اصلی ترین نیاز کشور برای تحقق شهر هوشمند، زیرساخت های ارتباطی است.
وی گفت: اطلاعات موجود حاکی از آن است که بخش عظیمی از زیرساخت های ارتباطی لازم برای تحقق شهر هوشمند در کشور موجود و در قالب شبکه های اختصاصی فیبر نوری دراختیار سازمان های دولتی و خصوصی قراردارد وب خش دیگر نیز نیازمند سرمایه گذاری از سوی علاقمندان، بویژه فعالان کنونی حوزه ارتباطی کشور است.
وی افزود : اندیشمندان حوزه ICT کشور در این همایش سعی دارند با ایجاد هم گرایی و اشتراک پذیری سازمان های دارنده شبکه، هزینه های ملی برای تامین نیاز امروز و فردای کشور را به حداقل برسانند.
زرگر گفت : این همایش با حمایت شرکت ارتباطات زیرساخت ، سازمان فناوری اطلاعات و مشارکت بخش خصوصی در تاریخ 15 و 16 شهریور ماه 94  با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو