یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ایران مطرح کرد

برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال توسط مجری نمایشگاه‌ نفت و گاز

الکامپ

جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶:۰۰


رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ایران گفت: پس از بی‌نتیجه ماندن مذاکره با مجری نمایشگاه تلکام برای برگزاری نمایشگاه الکامپ، اجرای الکامپ امسال به مجری نمایشگاه نفت و گاز و نمایشگاه آب و برق سپرده شد.

وایمکس نیوز - ناصرعلی سعادت امروز نشست خبری نمایشگاه الکامپ بیست‌و یکم، اظهارداشت: مجوز برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) به سازمان نظام‌صنفی رایانه‌ای کشور واگذار شده و این سازمان، شرکت مدیریت تجارت کوشا را به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه انتخاب کرده است.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ایران افزود: برای انتخاب مجری نمایشگاه الکامپ با مجری نمایشگاه تلکام نیز مذاکره شد اما این مجری درگیر برگزاری نمایشگاه تلکام بود و نتوانست قبول مسئولیت جدید کند.

وی درباره معیار انتخاب مجری نمایشگاه الکامپ، گفت: از آنجا که موضوع ارزی-ریالی در نمایشگاه الکامپ امسال نیز همچنان وجود دارد مجری نمایشگاه نفت و گاز و نمایشگاه آب و برق برای برگزاری الکامپ انتخاب شد که تجربه برگزاری نمایشگاه‌هایی با بیشترین متراژ ارزی و ریالی را دارد.

سعادت یادآور شد: نمایشگاه الکامپ 23 تا 26 آذرماه در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار می‌شود که نمایشگاه الکامپ و نمایشگاه پژوهش همزمان با هم برپا می‌شوند.

وی ادامه داد: سالن‌های شرقی نمایشگاه به نمایشگاه پژوهش و سالن‌های غربی به نمایشگاه الکامپ اختصاص دارد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ایران افزود: الکامپ در سالن‌های 6 ، 38A، 31 ، 44 ، 41، 40 ، 38 و 35 برگزار می‌شود و برای دریافت 2 سالن 7 و 27 نیز در حال مذاکره هستیم.

سعادت گفت: از ابتدای مهرماه پیش ثبت‌نام غرفه‌ها آغاز می‌شود.

وی حضور شرکت‌های خارجی در الکامپ را به سال آینده و موکول کرد.

سعادت همچنین وعده داد که در این نمایشگاه شفاف عمل خواهد شد و پس از نمایشگاه تمامی ارقام هزینه‌ و درآمد اعلام می‌شود.

 

منبع : فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو