پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس سندیکای صنعت مخابرات اعلام کرد

کسادی تولید در صنعت مخابرات با ثبات چندساله تعرفه‌ مخابرات

مخابرات

شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹:۰۰


رئیس سندیکای صنعت مخابرات گفت: به دلیل ثبات چندساله و عدم تغییر تعرفه‌های مخابراتی، توسعه در شبکه مخابرات کشور کند شده و به تبع آن تولید داخلی در این بخش نیز از رونق افتاده و برای تولیدات بخش خصوصی خریدار کافی وجود ندارد.

وایمکس نیوز - فرامرز رستگار در نمایشگاه ایران تلکام 2015 گفت: از وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخواست داریم که فکری به حال صنعت مخابرات و تعرفه‌های مخابراتی کنند.

رئیس سندیکای صنعت مخابرات گفت: تولیدکنندگان صنعت مخابرات در کشور وضعیت خوبی ندارند و این صنعت در حال متلاشی شدن است، اما دولت یازدهم با آغاز به کار خود وعده‌هایی برای بهبود اوضاع داد.

وی گفت: رقابتی شدن صنعت مخابرات و برندسازی در این صنعت نیازمند شکوفایی و رونق گرفتن تولید در این بخش است.

رئیس سندیکای صنعت مخابرات گفت: هم‌اکنون به دلیل کندی توسعه در شبکه مخابراتی کشور، تولید نیز در این بازار بی‌رونق شده است و بخش خصوصی نمی‌تواند محصولات خود را به مصرف‌کننده‌های بزرگ بفروشد.

وی یادآور شد: راکد ماندن تعرفه‌های مخابراتی در کشور و ثبات تعرفه‌ها در سال‌های گذشته، توسعه شبکه‌های مخابراتی را با کندی روبه‌رو کرده است.

رستگار تصریح کرد: با اصلاح تعرفه‌های مخابراتی، توسعه در این بخش بار دیگر اتفاق خواهد افتاد و به تبع آن، تولید نیز رونق می‌گیرد.

 

منبع : فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو