یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

شرکت مخابرات استان تهران :

ارائه اينترنت پرسرعت بي‌سيم در اماکن عمومي

اينترنت

چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴:۰۰


معاون شبکه شرکت مخابرات استان تهران گفت:زيرساخت هاي لازم براي ارائه اينترنت پرسرعت بي‌سيم (WIFI) در اماکن عمومي آماده شده و در ماه‌هاي آتي پوشش‌دهي آغاز مي شود.

وايمکس نيوز - مهندس رضا خليلي در گفت‌وگو با روابط عمومي شرکت مخابرات استان تهران، با اعلام اين خبر افزود: سفارش و طراحي سيستم IMS( مشابه WIFI)انجام شده استکه مشتريان خانگي و تجاري با استفاده از آن مي توانند،به صورت همزمان از ساير سرويس‌ها از جمله سرويس آواي انتظار، کنفرانس صوتي و تصويري، سرويس One Number و ... نيز بهره مند شوند.
وي در خصوص بسترهاي جديد شرکت مخابرات استان تهران گفت: يکي از بسترهايي که واگذاري آن در سال جاري شروع شده است، ارائه بستر ترانسميشن ( محيط انتقال ) نسل جديد با ظرفيت بالا است.
خليلي با اشاره به معرفي سرويس جديد جام جهان نما در نمايشگاه تلکام خاطرنشان کرد: در حال حاضر بستر فني ارائه اين سرويس براي 70درصد از مشترکين در حال آماده سازي است.
وي همچنين در خصوص ارائه سرويس IPTV گفت: بستر واگذاري اين سرويس نيز در حال آماده سازي است و به محض آماده شدن به متقاضيان واگذار خواهد شد.
معاون شبکه شرکت مخابرات استان تهران، اجراي طرح سرويس آواي انتظار در برخي مناطق مخابراتي به صورت پايلوت را مثبت ارزيابي کرد و خاطرنشان کرد: اين سرويس در ماه هاي آتي در تمامي مناطق مخابراتي استان تهران و البرز ارائه خواهد شد.
وي در خصوص درگاه هاي خريد سرويس آواي انتظار گفت: مشترکين مي توانند با توجه به محدوده هاي تعيين شده و با مراجعه به سايت شرکت مخابرات استان تهران به نشاني www.tct.ir اطلاعات تکميلي در مورد اين سرويس را دريافت و با مراجعه به سايت www.ava2030.ir و وارد نمودن کد آواي انتخابي خود نسبت به فعالسازي اين سرويس اقدام نمايند.
خليلي، اصل مشتري مداري را يکي از اصول مهم شرکت مخابرات استان تهران برشمرد و بر ضرورت افزايش تعداد درگاه هاي خريد سرويس هاي مخابراتي تاکيد کرد.
وي در خصوص چالش هاي اخير مخابرات براي توسعه تلفن ثابت گفت: شرکت مخابرات استان تهران براي توسعه بستر تلفن ثابت هيچ مشکلي ندارد و در حال حاضر بار مشکلات موجود در حوزه برون سازماني است و بايد تمامي تلاش خود را براي رفع آن طي مذاکراتي با ساير ارگان ها و نهادهاي اجرايي انجام دهيم.
معاون شبکه شرکت مخابرات استان تهران، با بيان اين که کارتهاي تراشه دار تلفن همگاني در حال حاضر منسوخ شده است، گفت: روش هاي جديدي از جمله انتقال هزينه تلفن همگاني به تلفن ثابت راه اندازي شده و به زودي به صورت پايلوت در منطقه 5 مخابراتي عملياتي خواهد شد.


دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو