شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

شرکت ارتباطات سیار ایران گوشی تلفن همراه عرضه می‌کند

همراه اول

جمعه ۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۸:۰۰


گوشی تلفن همراه WHITE BERRY شرکت ارتباطات سیار، به‌زودی عرضه خواهد شد که سرویس‌های جدید همراه اول روی آن قابل ارایه است.

وایمکس نیوز - نیکوفر به نمایندگی از مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار در کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران سخنرانی و اعلام کرد: همراه اول بزرگ‌ترین اپراتور خاورمیانه بوده و دارای رتبه 24 در بین 700 اپراتور در زمینه جذب مشترک محسوب می‌شود؛ کشور ما هم طی سال‌های گذشته جزء بهترین رتبه در بازارهای در حال رشد بوده و در حال حاضر بالای 60 میلیون مشترک تلفن همراه در کشور وجود دارد.

او در ادامه با بیان اینکه رتبه ایران در بازار منطقه در سال 2008 با ضریب نفوذ 10 تا 12 درصدی از 15 کشور خاورمیانه رتبه سیزدهم را داشت درباره چشم‌انداز رشد بازار تلفن همراه در ایران صحبت کرد.

وی با بیان اینکه ایران در زمینه خدمات ارزش افزوده، در حال رشد است و اپراتورها در ابتدا به قابلیت‌های اصلی می‌پردازند، گفت: رشد بازار خدمات ارزش افزوده نشان می‌دهد که بازار اپراتورها در این شرایط رشد بیشتری پیدا می‌کند و این در حالی است که رشد بازار موبایل در ایران و 93 درصد ضریب نفوذ، بیانگر اشباع این بازار است.

نیکوفر با بیان اینکه اپراتورها باید به فکر ایجاد درآمد از راه‌های جدید باشند، گفت:‌ بازار ایران به لحاظ پتانسیل بسیار خوب است و به لحاظ سرمایه‌گذاری بازارهای بسیار پررقابتی به وجود می‌آورد.

وی درباره این گوشی و زمان دقیق عرضه آن اطلاعی نداد اما اعلام کرد که گوشی‌هایWHITE BERRY به‌زودی ارایه خواهد شد که سرویس‌های جدید همراه اول نیز روی آن ارایه خواهد شد و درواقع روی آن سرویس‌های جدید همراه اول ارایه می‌شود و درواقع می‌توان گفت همراه اول در راستای ارایه خدمات ارزش افزوده به زودی این گوشی تلفن همراه را عرضه می‌کند.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو