جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی

سامانه گزارشهای مردمی راه‌اندازی شد

تلفن ثابت

سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵:۰۰


سامانه گزارشهای مردمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با هدف دریافت نظرات مردم و بهبود ارائه خدمات بر روی پورتال این سازمان راه‌اندازی شده است.

وایمکس نیوز - به گفته مسوولان با راه‌اندازی این سامانه و در راستای تحقق دولت الکترونیک، فرایند دریافت گزارشهای مردمی، مکانیزه شده است.

طبق ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری، استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری و مرتبط با شغل از سوی کارمندان دستگاههای اجرائی در تمام سطوح تخلف محسوب می‌شود که در همین راستا دفتر بازرسی رگولاتوری به صورت مستقیم با انجام بازرسیهای مستمر داخلی توسط بازرسان معتمد و متخصص بر اجرای این ماده قانونی نظارت می‌کند.

علاوه بر نظارت‌های مستقیم، در حال حاضر در سامانه گزارشهای مردمی امکان دریافت و پیگیری گزارشهای مردمی از تخلفات اداری فراهم شده است.

سامانه دریافت گزارشهای مردمی در پورتال رگولاتوری ، بخش معرفی سازمان، دفاتر ستادی، دفتر مدیریت عملکرد بارگذاری شده است.

منبع : ایسنا

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو