پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
اپراتور
همراه اول

همراه اول به عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور در سال 89 انتخاب شد

در دومین دوسالانه جوایز فناوری ایران (ایتا)، تندیس برترین ارایه دهنده خدمات مخابراتی همراه در سال 89، به اپراتور اول اهدا شد.

ادامه مطلب

تلفن

90 درصد اپراتورها سالی 150 میلیون دلار بابت قاچاق مکالمه زیان می‌کنند

به گفته‌ مدیرعامل شرکت انگلیسی روکتور(Revector) که در حوزه‌ مدیریت تقلب تخصص دارد 90 درصد اپراتورهای تلفن همراه بابت " قاچاق مکالمات " زیان می‌بینند، اما کار چندانی هم برای جلوگیری از آن انجام نمی‌دهند.

ادامه مطلب

بورس

لیبی در ماه آوریل شرکت‌های مخابراتی را وارد بورس می‌کند

طبق اعلام رییس سازمان خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری لیبی سهام دو اپراتور تلفن‌همراه این کشور به نام‌های لیبیانا و المدار در پایان ماه آوریل در بازار بورس لیبی عرضه می‌شود.

ادامه مطلب

تغيير شماره

افزایش تغییر اپراتور از زمان اجرای قانون حفظ شماره در هندوستان

از 20 ژانویه سال گذشته میلادی که خدمات حفظ شماره‌ تلفن همراه (MNP) در هندوستان به اجرا در آمده است 1.71 میلیون نفر کاربر تلفن همراه بهره بردار خود را عوض کرده‌اند.

ادامه مطلب

سبوحي

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان رگولاتوری:

آیین نامه اپراتور مجازی برای تصویب به کمیسیون تنظیم مقررات ارجاع شد

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اپراتورهای مجازی خودشان شبکه ندارند و این یعنی این طرح عملا اقتصادی به نظر نمی رسد.

ادامه مطلب

صادق زاده

سازمان گسترش اولین داوطلب برای حضور در اپراتور چهارم

چند ماهی است که مسوولان وزارت ارتباطات از تعریف پروژه ای در کشور تحت عنوان اپراتور چهارم برای برای فعالیت در لایه دسترسی دیتا خبر می دهند که قرار است ارتباطات دیتا را بر بستر فیبرنوری تا درب منازل افراد پیاده سازی کند.

ادامه مطلب

کرم پور

اصول حاکم بر پروانه علمی کشور تصویب شد

به گفته رییس سازمان رگولاتوری،‌ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اصول حاکم بر پروانه علمی کشور را تصویب کرد.

ادامه مطلب

موبايل

به دلیل ضعف سرویس‌دهی اتفاق افتاد

ارسال نامه‌های تند رگولاتوری به اپراتورهای تلفن همراه

مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات در خصوص نظارت و توجه رگولاتوری به کیفیت نه چندان رضایت بخش سرویس‌های تلفن‌ همراه، گفت: در خصوص بهبود کیفیت سرویس‌ و رفع نقاط ضعف، گاهاً نامه‌های بسیار تند و غیرقابل انتشار برای اپراتورها ارسال می‌شود، اما حل برخی موارد نیاز به زمان دارد.

ادامه مطلب

تقي پور

وزیر ارتباطات:

اپراتورها برای عرضه سیم‌کارت ودیعه‌‌دار با رگولاتوری هماهنگ کنند

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارایه سیم‌کارت‌های ویعه‌دار مختص به همراه اول نیست و هر اپراتوری می‌تواند با هماهنگی رگولاتوری سیم‌کارت ودیعه‌دار بدهد.

ادامه مطلب

بحرين

رگولاتوری بحرین طرح حفظ شماره با تغییر اپراتور را تصویب کرد

به گفته رییس رگولاتوری بحرین، تا شش ماه دیگر کاربران تلفن‌همراه بحرین بدون آن که لازم باشد شماره‌ تلفن خود را عوض کنند می‌توانند بهره‌بردار خود را بدون هیچ محدودیتی تغییر دهند.

ادامه مطلب