سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
اینترنت
زارع پور

وزیر ارتباطات برای ارتباط با شهروندان شماره تلفن همراه اعلام کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای هموطنانی که هنوز از نعمت اینترنت بهره مند نیستند و قصد دارند مشکل خود را گزارش کنند، شماره موبایل اعلام کرد.

ادامه مطلب

عباسی شاهکوه

اما و اگرهای محاسبه نیم‌بهای اینترنت داخلی

رئیس رگولاتوری درباره تعرفه‌ نیم‌بهای محتوای داخلی گفت: باید بین اپراتور و تولیدکننده محتوا قراری شکل بگیرد تا با ارائه خدمات بهتر، تعرفه را تغییر دهند. تعرفه‌گذاری باید به گونه ای باشد که هم کاربران به اینترنت مناسب دست پیدا کنند و هم اپراتورها توان سرمایه‌گذاری داشته باشند.

ادامه مطلب

زارع پور

زارع پور: اینترنت امسال گران نمی‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برای افزایش کیفیت اینترنت تلاش می‌کنیم، گفت که تعرفه اینترنت ثابت، طبق قانون مجلس امسال افزایشی نخواهد داشت.

ادامه مطلب

کابل

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد

۴۳۰ گیگابیت از ظرفیت پهنای باند بین‌الملل قطع شد

به دلیل قطع سگمنت دوم فیبر نوری، ۴۳۰ گیگابیت از ظرفیت پهنای باند بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت از دسترس خارج شده اما ظرفیت‌های جایگزین در حال تامین است.

ادامه مطلب

اینترنت

ارائه‌دهندگان اینترنت بی‌کیفیت به مردم معرفی می‌شوند

به گفته معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسات کمیته ویژه پایش و بررسی کیفیت اینترنت با هدف بررسی دقیق وضعیت موجود و احصای مشکلات و ارایه برنامه زمان‌بندی برای رفع آنها از سوی اپراتورها برگزار می‌شود و اپراتورهایی که کمترین و بیشترین میزان پیشرفت در اجرای برنامه زمان‌بندی رفع مشکلات را داشته باشند، به مردم معرفی می‌شوند.

ادامه مطلب

اره

انتقاد نماینده ایرانشهر از آنتن‌دهی اینترنت در سیستان و بلوچستان

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس می‌گوید که دانش‌آموزان در سیستان و بلوچستان برای شرکت در کلاس مجازی یا در امتحانش در فصل سرما و گرما به مرتفع‌ترین نقطه استان می‌رود تا شاید بتواند به اینترنت و آنتن برسد.

ادامه مطلب

اینترنت

نسل دوم به نفع نسل چهار و پنج کنار می‌رود

معاون امور رادیویی رگولاتوری از کم شدن سهم فناوری‌های قدیمی موبایل و توسعه فناوری‌های جدید ملموس در جهان خبر داد، همانطور که تاکنون در کشورهایی مانند کره جنوبی و مالزی، ۲G از سبد فناوری‌های موبایلی خارج شده و جای خود را به فناوری‌های بالاتر مثل ۴G و ۵G داده است.

ادامه مطلب

زارع پور

زارع پور:

بخشی از انتقادات درباره کندی اینترنت درست است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بخشی از انتقادات درباره کندی اینترنت را درست و بخشی را هم ناشی از فضاسازی رسانه‌ای دانست.

ادامه مطلب

کندی اینترنت

متوسط سرعت اینترنت ثابت ایران ۳ پله رشد کرد

طبق گزارش جدید وب سایت اسپید تست متوسط سرعت اینترنت ثابت و موبایل جهان نسبت به ماه گذشته رشد داشته و همچنین جایگاه ایران در رده بندی اینترنت ثابت ۳ پله رشد کرده است.

ادامه مطلب

ریکوردر

گوگل Recorder صدای کاربر را به سه زبان مختلف ترجمه می‌کند

کاربران گوشی‌های سری پیکسل ۶ در نسخه جدید گوگل Recorder می‌توانند محتوای صوتی را به زبان‌های فرانسوی، آلمانی و ژاپنی ترجمه کنند و برای این کار نیازی به اتصال به اینترنت نیز وجود ندارد.

ادامه مطلب