شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلفن-همراه
رجيستري

ضرر مردم از رجیستری گوشی‌ها

یک فعال صنفی بازار ICT با اشاره به اجرای طرح رجیستری گوشی‌های همراه، اعمال این طرح را موجب افزایش قیمت نهایی گوشی‌ها در بازار و در نهایت متضرر شدن مردم ارزیابی کرد.

ادامه مطلب

ايفون10

درآمد اپل از فروش آیفون ۱۰ چقدر خواهد بود؟

با توجه به تغییر و تحولاتی که اپل در گوشی هوشمند آیفون ۱۰ ایجاد کرده است، انتظار می رود اپل از فروش این گوشی جدید ۳۰ میلیارد دلار کسب کند.

ادامه مطلب

آيفون ايکس

همه آيفون‌هاي ‌ايکس‌ در بازار قاچاق‌اند؟

آيفون X از روز يکشنبه هفته آينده به بازارهاي جهاني وارد مي‌شود و افرادي که به ثبت سفارش براي واردات رسمي اين کالا پرداخته‌اند تاکنون اين کالا را وارد نکرده‌اند؛ بنابراين اگر هم آيفون ايکسي در بازار ايران باشد، قاچاق است و در صورت خريداري، موفق به دريافت سرويس نخواهد شد.

ادامه مطلب

موبايل

نتایج اجرای رجیستری گوشی موبایل در ترکیه

دولت ترکیه در سال 2006 طرح رجیستری را اجرا کرد که در آغاز 14 میلیون گوشی تلفن همراه در لیست سیاه برای قطع ارتباط با شبکه اپراتوری قرار گرفت.

ادامه مطلب

گوشي موبايل

رجيستري نه، تعرفه واردات گوشي را کاهش دهيد

يک کارشناس حوزه ICT مردم را متضرر اصلي طرح رجيستري گوشي‌هاي موبايل دانست و بهترين راهکار براي جلوگيري از قاچاق گوشي را کاهش تعرفه‌هاي ورود اين کالا دانست.

ادامه مطلب

آيفون ايکس

آیفون ایکس ارزش سهام اپل را در بورس بالا برد

پیش‌بینی تقاضای بالا برای‌ آیفون X توسط وال‌استریت، منجر به افزایش ارزش سهام اپل در تالارهای بورس شد.

ادامه مطلب

آيفون 10

گوشی «اپل آیفون ۱۰» قاچاق است/مردم چگونه از خریدشان مطمئن شوند؟

سخنگوی طرح رجیستری با اشاره به اینکه گوشی موبایل «اپل۱۰» قاچاق به حساب می‌آید،گفت: این گوشی طی هفته‌های آینده نمی‌تواند از شبکه اپراتوری سرویس دریافت کند.

ادامه مطلب

گوشي موبايل

راهی برای کنترل قیمت ناشی از رجیستری گوشی

در شرایطی که آغاز طرح رجیستری تلفن همراه راهی را برای منفعت‌طلبان باز کرد که قیمت گوشی‌ها را با توجیه رجیستر کردن آنها افزایش دهند، فروشگاه‌های اینترنتی که نظارت قانونی روی آنها انجام می‌شود، از افزایش قیمت جلوگیری کرده تا به از بین بردن حباب قیمتی که وزیر ارتباطات هم به آن اشاره کرد، کمک کنند.

ادامه مطلب

اذري جهرمي

آغاز فاز اجرايي رجيستري از هفته بعد

وزير ارتباطات با بيان اينکه صداوسيما نسبت به پيام رسان‌ها و اپليکيشن‌هاي بومي رفتار عادلانه اي ندارد گفت: صداوسيما در برخي موارد حتي به تبليغ اپليکيشن‌ها و پيام رسان‌هاي خارجي مي‌پردازد اما نام بردن از شرکت‌هاي داخلي اين حوزه را تبليغ مي‌دانند.

ادامه مطلب

آيفون ??

اپل کاهش کیفیت قطعات آیفون ۱۰ را تکذیب کرد

شرکت اپل ادعای بسیاری از رسانه ها مبنی بر کاهش کیفیت قابلیت تشخیص چهره یا فیس آی دی آیفون ۱۰ به دلیل تسریع در تولید آن را تکذیب کرد.

ادامه مطلب