شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلفن-همراه
گوشي

مردم کدام گوشی‌ها را بیشتر می‌خرند؟

یک فعال صنفی بازار گوشی‌های موبایل از گرایش مردم به خرید گوشی‌های با رده قیمتی متوسط و متوسط رو به بالا خبر داد و بازار این حوزه را در قبضه دو مدل گوشی خاص توصیف کرد.

ادامه مطلب

آيفون - اپل

آيفون 10 در هفته اول عرضه بيش از آيفون 8 و 8 پلاس فروش رفته است

پيش از عرضه آيفون هاي جديد، بسياري از تحليلگران بر اين باور بودند که بخش قابل توجهي از مشتريان پس از عرضه آيفون 8 و 8 پلاس، از خريد اين مدل ها صرف نظر کرده و منتظر آيفون 10 خواهند ماند.

ادامه مطلب

ايفون

شگفتی کاربران آیفون از اختلال عجیب بعد از آپدیت

به تازگی اختلال عجیبی در گوشی آیفون مشاهده شده که در زمان استفاده از قابلیت تصحیح خودکار این گوشی حرف I را به حرف A همراه با یک سمبل در کنارش مبدل می کند.

ادامه مطلب

تلفن همراه

ارائه اپليکيشن مديريت تلفن همراه کودکان

مجموعه اپليکيشن «کودک من»، با هدف فراهم کردن امکان بهره‌مندي مناسب کودکان و نوجوانان از امکانات و فوايد رسانه‌هاي ديجيتال، اينترنت و شبکه‌هاي اجتماعي و مديريت والدين بر استفاده کودک از تلفن همراه، توسط اپراتور دوم به صورت رايگان در اختيار مشترکان قرار گرفت.

ادامه مطلب

آيفون ايکس

توليد آيفون ايکس براي اپل تنها 357 دلار هزينه دارد

در شرايطي که عرضه آيفون ايکس به بازار با استقبال کاربران مواجه شده، بررسي‌ها نشان مي‌دهد هزينه توليد اين گوشي تنها 357 دلار هزينه دارد.

ادامه مطلب

قهوه

اجازه ندهید قهوه‌های گران مانع خرید آیفون 10 شوند

999 دلار برای یک آیفون. این قیمتی است که باید به آن عادت کنیم و البته در ایران مبالغی بسیار بیشتر از آن هم برایش بپردازیم. در دو سال اخیر البته قیمت موبایل‌های هوشمند به شکل نه چندان محسوسی در حال افزایش بود ولی اپل با برچسب قیمتی که روی محصول پرطرفدار و تاثیرگذارش زد، برای همیشه نرخ قیمت موبایل‌های مرغوب و محبوب را یک پله افزایش داد.

ادامه مطلب

آيفون ايکس

اعتراض خریداران چینی به آسیب پذیری شدید آیفون ایکس

علیرغم تبلیغات گسترده اپل، به نظر می‌رسد آیفون ایکس تازه‌ترین گوشی تولیدی این شرکت از استحکام چندانی برخوردار نیست.

ادامه مطلب

شناسه کالا

واردکنندگان گوشی موبایل حتما شناسه کالا بگیرند

واردکنندگان گروه‌های کالایی براساس مصوبه وزارت صنعت ملزم به أخذ و نصب شناسه کالا هستند و کلیه فرآیندهای تجاری اعم از ثبت‌سفارش، ترخیص، انبارش و حمل تنها با این شناسه انجام می‌شود.

ادامه مطلب

آيفون 10

گمرک ايران قيمت واقعي آيفون 10 را تعيين کرد

عرضه آيفون 10 در دنيا سروصداي زيادي به پا کرده و طرفداران ايراني اپل را نيز به تکاپوي خريد اين محصول در کشورمان انداخته است.

ادامه مطلب

موبايل‌

فروش 70 درصدی موبایل‌های قانونی به‌صورت آنلاین

مسئولان حوزه ارتباطات همواره اعلام کردند که از بازار هنگفت فروش گوشی‌های موبایل در ایران، تنها بخش اندکی در حدود 10 درصد قانونی و با پرداخت گمرک انجام می‌شود؛ که طبق آمار منتشرشده، 70 درصد از فروش قانونی موبایل به فروشگاه‌های آنلاین تعلق دارد.

ادامه مطلب