یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قابليت جديد آيفون X هنگام شارژ بي‌سيم

 آيفون X

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶:۰۰


طبق گزارش‌هاي منتشر شده، گوشي هوشمند آيفون ايکس اپل زماني که بصورت بي سيم شارژ مي شود، به کاربر يک انيميشن سه ‌بعدي نمايش خواهد داد.

وايمکس نيوز- به نقل از  وب‌سايت  idownloadblog، بر اساس گزارش‌ها و خبرهاي منتشر شده مي دانيم که گوشي جديد آيفون اولد OLED که قرار است بزودي توسط اپل رونمايي شود، به قابليت شارژ بي‌سيم مجهز خواهد بود و حالا معلوم شده است که اين گوشي هوشمند جديد هنگام اتصال به شارژر بي‌سيم خود، يک انيميشن سه ‌بعدي ( 3D) را به نمايش خواهد گذاشت.

يک توسعه‌ دهنده برزيلي به نام گويهرمر رمبو با بررسي نسخه‌ گلدن مستر آي ‌اواس 11، کشف و سپس اعلام کرده است که گوشي هوشمند جديد آيفون علاوه‌ بر پشتيباني از قابليت شارژ بي‌سيم، در صورتي که اين قابليت فعال باشد، يک انيميشن سه ‌بعدي به کاربر نمايش مي دهد.

چيزي که هنوز مشخص نشده است آن است که آيا گوشي هاي آيفون 8 و آيفون 8 پلاس هم که همزمان با آيفون ايکس قرار است توسط اپل در رويدادي بزودي رونمايي و معرفي شوند هم از قابليت شارژ بي سيم و نمايش انيميشن سه بعدي بهره گيري مي کنند يا خير؟

بر اساس گزارش هايي که پيشتر منتشر شده بود تمامي مدل هاي آيفون در سال 2017 از قابليت شارژ بي سيم پشتيباني خواهند کرد. البته بعنوان مثال يکي از اين گزارش ها که از جانب KGI بود، در ماه فوريه منتشر شده و پس از آن نيز چندين بار اخبار متناقضي به گوش رسيده است.

منبع:ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو