شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
سامسونگ
تلفن همراه - سامسونگ گلکسي

گلکسی S8 با 256 گیگ حافظه داخلی می‌آید

سامسونگ گلکسی S? به احتمال زیاد در کنگره جهانی موبایل 2017عرضه می‌شود و این شرکت ممکن است یک نسخه 256گیگابایتی از جانشین گلکسی S7ارائه دهد، حرکتی که یادآور استراتژی آیفون 7 است.

ادامه مطلب

سامسونگ

بررسي قيمت گوشي‌هاي سامسونگ در روسيه

سازمان حمايت از مصرف کنندگان روسيه، بررسي قيمت تمامي محصولات تلفن همراه کمپاني سامسونگ روسيه را آغاز کرده است.

ادامه مطلب

سامسونگ

گلکسي نت 7 سامسونگ، از ايران هم جمع‌آوري مي‌شود؟

رئيس اتحاديه تجهيزات مخابراتي خاطرنشان‌ کرد: گوشي‌هاي جديد سامسونگ در اغلب موارد در ايران از طريق مبادي رسمي پيش‌فروش شده‌ و پيش از آن‌که اين نمونه‌ها به دست مشتريان برسد قرار بر بازگشت ‌آن‌ها شده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه - سامسونگ

تعویض گلکسی نوت 7 در ایران

سامسونگ ایران در بیانیه‌ای رسمی از مشتریانی که گلکسی نوت7 را تهیه کرده‌اند درخواست کرد با کارشناسان پشتیبانی این شرکت تماس بگیرند تا امکان تعویض یا مرجوع کردن این گوشی‌ها برایشان فراهم شود.

ادامه مطلب

سامسونگ - تلفن همراه

شکست گوشی جدید سامسونگ در آزمون ضد آب

اگر چه گوشی Galaxy S7 Active یکی از مقاوم ترین و جان سخت ترین گوشی های موجود در بازار دانسته می شود، اما ظاهرا این گوشی در برابر آب ضعیف است.

ادامه مطلب

گوشي- ضد آب

چرا بسیاری از تولیدکننده‌ها گوشی‌های ضد آب نمی‌سازند؟

۷۱ درصد کره‌زمین از آب تشکیل شده است. احتمالا با دانستن این داده علمی شما هم موافق باشید که ضد‌ آب کردن گوشی‌های هوشمند از اهمیت خاصی برخوردار است چون در جهانی زندگی می‌کنیم که با احتمال خیس‌شدن گوشی سر و کار داریم.

ادامه مطلب

ويندوز 10

توصیه سامسونگ به کاربران: ویندوز 10 نصب نکنید

شرکت سامسونگ به مشتریان خود توصیه کرده که تسلیم تبلیغات و توصیه‌های آزاردهنده مایکروسافت نشده و ویندوز 10 را بر روی رایانه‌های خود نصب نکنند.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ در ایران بیمارستان خواهد ساخت

احتمالا اگر از هر کسی بخواهید با سه کلمه "سامسونگ"، "بیمارستان" و "ایران" یک جمله حقیقی با معنی صحیح بسازد کمتر کسی قادر به یافتن گزاره ای درست با کنار هم قرار دادن این کلمات خواهد بود. اما سامسونگ آنقدر کمپانی عجیبی است که اگر روزی بشنویم آنها روی کره ماه هم یک فروشگاه راه اندازی کرده اند نباید تعجب کنیم.

ادامه مطلب

سامسونگ - امنيت تلفن همراه

Knox سامسونگ، قدرتمندترین پلتفرم امنیتی موبایلی است

سامسونگ چند سال پیش سیستم امنیتی اختصاصی موبایلی خود را معرفی کرد. این پلفترم که Knox نام دارد حالا توانسته عنوان قدرتمندترین سیستم امنیتی موبایلی را از آن خود کند.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ در سالی که گذشت؛

همه ماجراهای یک کمپانی بلندپرواز

سامسونگ از آن دسته کمپانی هایی است که حوزه فعالیت آنها محدود به یک بخش از تکنولوژی نمی شود و تقریبا در هر جایی از یک دنیای مدرن می توانید رد پای محصولات آنها را مشاهده کنید. از تلفن های هوشمند و تبلت ها گرفته تا سخت افزارها و لوازم خانگی و همچنین ابزارهای و گجت های دیگری مانند ساعت های هوشمند و دستگاه های مرتبط با تکنولوژی واقعیت مجازی. آنچه در ادامه خواهید خواند مروری است بر سامسونگ در سالی که گذشته.

ادامه مطلب