جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
سامسونگ
سامسونگ

سامسونگ به عنوان سومین کمپانی ارزشمند در جهان شناخته شد

کمپانی کره ای سامسونگ، در حال حاظر اولین سازنده ی برتر گوشی های هوشمند در جهان به شمار میآید. این ابر کمپانی، مدت نسبتا زیادیست که در لیست های برترین ها همیشه در قسمت بالایی جدول حاظر بوده است با اینکه حتی در برخی دوره ها افت هایی در فروش و سوددهی داشته اند با این حال به سرعت خود را پیدا کرده و در مسیر درست، حرکت خود را ادامه داده است.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ پر فروش ترین تلویزیون جهان برای دهمین سال متوالی!

کمپانی سامسونگ الکترونیک،بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان برای دهمین سال متوالی به رتبه اول پر فروش ترین برند تلویزیون در جهان دست یافت.

ادامه مطلب

پرداخت الکترونيک - سامسونگ

سامسونگ پی در سال 2015 ضرری 16.8 میلیون دلاری به بار آورده است

سامسونگ پی سرویس پرداخت الکترونیکی کمپانی کره‌ای است که می‌توان آن را رقیبی برای اپل پی خواند. گزارش‌های منتشر شده حکایت از این دارد که این سرویس در سال 2015 میلادی ضرر 16.8 میلیون دلاری را برای سامسونگ به جای گذاشته است. با زومیت همراه باشید.

ادامه مطلب

تلفن همراه - سامسونگ

اندروید و تاچ ویز 8 گیگابایت از فضای داخلی گلکسی اس 7 شما را اشغال میکنند

همان طور که میدانیم اکثر گوشی های هوشمند امروزی در نسخه های مختلف با حافظه داخلی 16، 32، 64 و حتی در برخی مدل ها با حافظه ی 128 گیگابایتی هستند. اما به خاطر نوع قالب بندی حافظه، مقدار کمتری در اختیار کاربر قرار میگیرد. به طور مثال ممکن است 16 گیگابایت حافظه تنها 12 گیگابایت در دستری کاربر باشد نسخه های 32 گیگابایتی معمولا 29 و 64 گیگابایتی نیز 59 گیگابایت از آن در اختیار کاربر است.

ادامه مطلب

سامسونگ - تلفن همراه

آیا سامسونگ صفحه نمایش های خمیده ی خود را به دیگر تولید کنندگان میفروشد؟

کمپانی سامسونگ گزارش کرده است که در حال مذاکره با دیگر تولید کنندگان گوشی های هوشمند است که علاقمند به خرید صفحه نمایش خمیده ی استفاده شده در S7 Edge هستند. هواوی و شیائومی و کمپانی های دیگری از این صفحه نمایش ها در گوشی های خود استفاده خواهند کرد اما با طراحی اختصاصی خود و این گونه نخواهد بود که تنها یک کپی برداری از صفحه نمایش S7 Edge باشد.

ادامه مطلب

تلفن همراه - اپل - سامسونگ

پیشتازی اپل در آمریکا، رهبری سامسونگ در اروپا

Kantar که یک کمپانی و وب سایت تحقیقاتی و اطلاعاتی به شمار میرود به تازگی پستی را منتشر کرده است که در آن در مورد بازار اشباع شده ی گوشی های هوشمند بحث میکند و توضیح میدهد که تولید کنندگان برای رهایی از این رکود و بازار اشباع شده چه کارهایی باید انجام دهند تا به رشد خود ادامه دهند.

ادامه مطلب

اپل - سامسونگ

سامسونگ دادگاه تجدید نظر را در مقابل اپل پیروز شد

در ادامه ی دادگاه های سریالی دو غول فناوری ، دادگاه که سامسونگ را به پرداخت جریمه ی 119.6 میلیون دلار بابت نقض پتنت های اپل محکوم کرده بود در دادگاه تجدید نظر حکم را تغییر داد. تاریخ شکایت اولیه ی اپل به سال 2014 برمیگردد که بعد از درخواست های تجدید نظر سامسونگ تا این تاریخ به طول انجامیده است و در نهایت غول کره ای توانسته ثابت کند که به پتنت های اپل تجاوزی نکرده است.

ادامه مطلب

سامسونگ - تلفن همراه

قابلیت‌های گلکسی S7 که آیفون ندارد

سامسونگ به جدیدترین مدل ارائه‌شده گوشی‌های هوشمند خود، قابلیت‌هایی را اضافه کرده که آیفون از آنها بی‌بهره است.

ادامه مطلب

سامسونگ

ویژگی Always On Display احتمالا به گلکسی های پیشین اضافه نخواهد شد!

یکی از ویژگی های جدیدی که به گلکسی اس 7 و اس 7 اج اضافه شده است حالت Always On Display صفحه نمایشگر این گوشی ها است . این ویژگی در پرچمدار ال جی نیز که چند ساعت قبل از پرچمداران سامسونگ معرفی شده بود نیز وجود دارد.اما در کل یک ویژگی جدید در بین پرچمداران محسوب میشود که تاکنون دو غول کره ای در گوشی های خود استفاده کرده اند.به نظر میرسد قرار نیست این ویژگی به پرچمداران پیشین سامسونگ اضافه شود که خبری بد برای کاربران این گوشی ها محسوب میشود.

ادامه مطلب

واقعيت مجازي - فيس بوک و سامسونگ

سامسونگ و فیس‌بوک در واقعیت مجازی همکار شدند

شرکت سامسونگ در اقدامی غیرمنتظره از حضور مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک در کنفرانس مطبوعاتی خود در کنگره جهانی موبایل استفاده کرد.

ادامه مطلب