جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
سامسونگ
تلفن همراه - سامسونگ

گلکسی اس 6 بخریم یا منتظر گلکسی اس 7 باشیم؟

روز گذشته کمپانی سامسونگ در همایشی در MWC 2016 که از مدت ها قبل توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود، از تلفن های هوشمند پرچم دار خود برای سال 2016 رونمایی کرد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

مقایسه غول ها

مقایسه گلکسی اس 7 و جی 5 در برابر نکسوس 6P، آیفون 6 اس، اکسپریا Z5 پرمیوم، لومیا 950 اکس ال و موتو اکس استایل

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ از پروژه تولید آیفون 7 کنار گذاشته شد

بر اساس آمار منتشر شده توسط موسسه گارتنر در سال 2015، مجموع چیپ های نیمه رسانای به کار برده شده در تجهیزات دیجیتال با کاهش 1.9 درصدی نسبت به سال قبل روبرو بود که از این میزان 8.9 درصد مصرف توسط سامسونگ الکترونیک و 8.7 درصد مصرف چیپ های نیمه رسانا متعلق به اپل بوده تا این دو شرکت در رتبه های اول و دوم مصرف کنندگان این قطعات قرار داشته باشند. بر همین اساس پیش بینی می شد روند نزولی مصرف این چیپ ها در سال 2016 نیز ادامه داشته باشد و به همین دلیل تولیدکنندگان می بایست به ناچار وارد رقابتی سنگین در این بین می شدند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

سامسونگ از پروژه توليد آيفون 7 کنار گذاشته شد

بر اساس آمار منتشر شده توسط موسسه گارتنر در سال 2015، مجموع چيپ هاي نيمه رساناي به کار برده شده در تجهيزات ديجيتال با کاهش 1.9 درصدي نسبت به سال قبل روبرو بود که از اين ميزان 8.9 درصد مصرف توسط سامسونگ الکترونيک و 8.7 درصد مصرف چيپ هاي نيمه رسانا متعلق به اپل بوده تا اين دو شرکت در رتبه هاي اول و دوم مصرف کنندگان اين قطعات قرار داشته باشند. بر همين اساس پيش بيني مي شد روند نزولي مصرف اين چيپ ها در سال 2016 نيز ادامه داشته باشد و به همين دليل توليدکنندگان مي بايست به ناچار وارد رقابتي سنگين در اين بين مي شدند.

ادامه مطلب

اپل و سامسونگ

بیش از 70 درصد بازار تلفن های هوشمند آمریکا در اختیار اپل و سامسونگ است

در واقع اپل و سامسونگ آنقدر در سال های اخیر از سایر رقبا فاصله گرفته اند که رسیدن به سهم آنها از بازار حتی برای شرکت های فوق العاده منسجمی مانند هواوی هم به یک برنامه ریزی بلند مدت و عرضه محصولات بی نقص نیاز دارد. اما با این حال رقابت بین خود این دو شرکت فوق العاده سنگین بوده و رقبای دیگر نیز به صورت پیوسته در تلاش برای گرفتن بخشی از این بازار هستند. امروز گزارش موسسه Park Associate درباره سهم بازار تلفن های هوشمند کشور آمریکا منتشر شده که Phone Arena نیز آن را گزارش کرده و توجه به آن می تواند نکات جالبی را روشن کند.

ادامه مطلب

اپل - کودکان

اپل، سامسونگ و سونی به کوتاهی در برخورد با پدیده کودکان کار متهم شدند

اپل، دل، HP، لنوو، هوآوی، مایکروسافت، ال جی، سونی، سامسونگ و وودافون همه به شکل غیر مستقیم مسوول موضوع حساسیت برانگیز کودکان کار در آفریقا و کشور کنگو هستند. کودکانی که در معادن کوبالت مشغول کار هستند تا مواد لازم برای ساخت باتری های لیتیومی را فراهم کنند. در همین راستا عفو بین الملل، بزرگ ترین شرکت ‍ های فناوری دنیا را متهم کرده که تلاش کافی نکرده اند تا در محصولات شان از کبالتی استفاده نشود که توسط کودکان کار استخراج شده است.

ادامه مطلب

سامسونگ

بحران در سامسونگ؛

سود فروش تلفن های هوشمند همچنان در حال کاهش است

سامسونگ را می توان به راحتی یکی از بزگترین غول های صنعتی دنیا به حساب آورد. این شرکت نه تنها در بخش تلفن های هوشمند، بلکه در قسمت های دیگری از جلمه تلویزیون ها، لوازم خانگی، دوربین های دیجیتال، ساعت های هوشمند و همچنین سخت افزارهای مورد استفاده در گجت های دیجیتال فعالیت می کند و بخش تلفن های هوشمند این شرکت با داشتن مجموعه ای از بهترین پرچم داران جهان بخش عمده ای از این بازار را به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه

ترفند سامسونگ برای جذب کاربران آیفون

سامسونگ برای جلب نظر کاربران گوشی آیفون به ترفند جدیدی متوسل شده و به این افراد امکان داده تا به مدت سی روز یکی از مدل های گوشی گلکسی را امتحان کنند.

ادامه مطلب

تلفن همراه

آیا واقعا سامسونگ چنین وسیله ای برای Galaxy S6 Edge Plus آماده کرده است؟

آنقدر این روزها اخبار درباره مدل های جدید سامسونگ منتشر شده است که احتمالا همه می دانند قرار است در تاریخ 13 آگوست (5 روز دیگر) شاهد معرفی دستگاه های Galaxy Note 5، Galaxy S6 Edge Plus و همچنین یک تبلت جدید از سری گلکسی خواهیم بود. درباره Galaxy S6 Edge Plus گفته می شود این دستگاه به جز در نمایشگر، تفاوتی با مدل اصلی ندارد و تنها از صفحه نمایش بزرگتری استفاده می کند. اما ظاهرا سامسونگ قصد دارد با ترفند دیگری این مدل جدید را جذاب کند.

ادامه مطلب

سامسونگ

بیانیه رسمی شرکت سامسونگ درباره پیام جعلی منتشر شده در شبکه لاین در ایران

سامسونگ بدینوسیله به طور رسمی این پیام را تکذیب کرده و اعلام می‌کند که این پیام جعلی بوده است.

ادامه مطلب