شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
موبيليتي
وايمکس

بازار وایمکسی ها، بدون قابلیت موبیلیتی توجیه اقتصادی ندارد

رییس اسبق هیات مدیره‌ شرکت مخابرات ایران گفت: بازار اپراتورهای وایمکس بدون در نظر گرفتن قابلیت موبیلیتی این سرویس چندان توجیه اقتصادی ندارد.

ادامه مطلب

رضواني

معاون رگولاتوری:

موبیلیتی وایمکس خردادماه 92 ارایه می شود

معاون سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد: تاخیر اپراتور سوم ارتباطی به اپراتورهای وایمکس ندارد و آنها در زمان مقرر خود (دو سال پس از آغاز فعالیت اپراتور سوم) می توانند از قابلیت موبیلیتی این سرویس استفاده کنند.

ادامه مطلب

يوسف نژاد

یک نماینده مجلس:

وایمکسی ها مشکلات خود را به کمیسیون صنایع ارجاع دهند

مخبر کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه این کمیسیون بررسی اعتراض اپراتورهای وایمکس را در خصوص محدودیت در قابلیت موبلیتی را در دستور کار خود قرار می‌دهد، گفت: این اپراتورها باید مشکلات خود را به کمیسیون صنایع و کمیته مخابرات انعکاس دهند.

ادامه مطلب

رضواني

تاخیر در پروژه اپراتور سوم ربطی به ارایه مجوز موبیلیتی وایمکس ندارد

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سوال که با توجه به تاخیر اپراتور سوم در انجام تعهدات و ارایه سیم‌کارت‌هایش، آیا ارایه مجوز موبیلیتی برای اپراتورهای وایمکس نیز با تاخیر مواجه می شود گفت: ارایه مجوز موبیلیتی و زمان آن در پروانه آورده شده و تاخیر این اپراتور منجر به تاخیر در ارایه آن مجوز نمی شود و به هم ربطی ندارد.

ادامه مطلب

وايمكس

مروری بر مشکلات کاربران وایمکس در کشور

بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، پروانه وایمکس در سال 1388 و برای نخستین بار در کشور صادر شد و به صورت استانی در اختیار چهار شرکت قرار گرفت. بر همین اساس، شرکت های دارنده پروانه وایمکس مکلف به تامین نیازمندی های اولیه مندرج در پروانه از جمله تامین پوشش 80 درصدی در مراکز استان ها شدند و 9 ماه پس از اخذ پروانه فعالیت خود را آغاز کردند.

ادامه مطلب

وايمکس

رییس هیات مدیره اپراتور وایمکس رایانه دانش گلستان:

با توجه به تاخیر اپراتور سوم، ارایه مجوز موبیلیتی در دستور کار قرار گیرد

رییس هیات مدیره اپراتور وایمکس رایانه دانش گلستان گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید بررسی‌های لازم را در خصوص ارایه مجوز موبیلتی به اپراتورهای وایمکس را در دستور کار قرار دهد.

ادامه مطلب

وايمکس

مدیرعامل اسپادان:

تاخیر در ارایه مجوز موبیلیتی به اپراتورهای وایمکس صدمه می‌زند

به گفته مدیرعامل شرکت مشارکتی مخابرات سیار استان اصفهان، تاخیر در ارایه مجوز موبیلیتی به در روند فعالیت اپراتورهای تاثیر منفی می‌گذارد.

ادامه مطلب

پژويان

رییس شورای رقابت:

رفع محدودیت موبیلیتی وایمکس در صورت درخواست اپراتورها بررسی می‌شود

ارایه کنندگان اینترنت پرسرعت بی سیم (وایمکس) برای رفع محدودیت موبیلیتی موضوع را با شورای رقابت در میان بگذارند تا کارکارشناسی بر روی این موضوع انجام شود.

ادامه مطلب

کرم پور

رییس سازمان رگولاتوری:

مشکلی برای ارایه مجوز موبیلیتی وایمکس وجود ندارد

به گفته رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برای ارایه مجوز موبیلیتی وایمکس پس از اتمام دوره 2 ساله انحصار اپراتور سوم مشکلی وجود ندارد.

ادامه مطلب

مطهري

رییس کمیته مخابرات مجلس:

دولت الکترونیکی باید تا برنامه پنجم توسعه راه‌اندازی شود

طبق ماده 49 برنامه پنجم توسعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف به تامین پهنای باند مناسب و ایجاد امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت مبتنی بر توافقنامه سطح خدمات( SLA) است.

ادامه مطلب