جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
گوشي
الوپ

مدیرعامل نوکیا:

گوشی های نوکیا با سیستم عامل ویندوزفون ساخته می شود

نوکیا و مایکروسافت با امضای یک توافقنامه قطعی مبنی بر همکاری استراتژیک تصمیم دارند گوشی‌ها هوشمند نوکیا با سیستم‌عامل ویندوزفون بسازند.

ادامه مطلب

گوشي هوشمند

سال 2015 میلادی 900 میلیون گوشی مجهز به WLAN تولید می شود

بر اساس تحقیق جدید گروه برگ‎اینسایت (Berg Insight)، در سال 2010 شمار گوشی‎های GSM/WCDMA مجهز به GPS بازار حدود 97 درصد افزایش یافته و به مرز 295 میلیون دستگاه خواهد رسید.

ادامه مطلب

نوكيا

دو گوشی جدید E6 و X7 نوکیا معرفی شدند

روز گذشته شرکت نوکیا دو گوشی هوشمند E6 و X7 را برای کاربران تجاری و علاقه مندان به سرگرمی معرفی کرد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

پیش‌بینی بازار موبایل و لوازم صوتی و تصویری

رییس اتحادیه: دلار ثابت باشد قیمت‌ گوشی و تلویزیون تغییر نمی‌کند

رییس اتحادیه کشوری لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه با انتقاد از ورود بی‌رویه گوشی‌های قاچاق به بازار، ابلاغ هر چه سریع‌تر تعرفه گوشی تلفن همراه از سوی کمیسیون ماده یک را خواستار شد.

ادامه مطلب

HTC EVO WiMAX

اولین تلفن همراه هوشمند با پشتیبانی از شبکه وایمکس تولید شد

شرکت KDDI ژاپن نخستین تلفن همراه هوشمند سازگار با شبکه‌ پرسرعت وایمکس در ژاپن را عرضه کرد تا ضمن همپا شدن با روند فراگیر شدن تلفن‌های هوشمند خود را از سایر بهره‌برداران متمایز کند.

ادامه مطلب

گوشي

افزایش خرید گوشی چند سیم کارتی در خاورمیانه ادامه دارد

اکنون یک دهم گوشی‌های تلفن همراهی که در خاورمیانه و آفریقا به فروش می‌رود دارای دو سیم کارت است. در آسیا 16 درصد کل گوشی‌های به فروش رفته دو سیم‌کارتی هستند که نشان‌گر 13 درصد افزایش نسبت به آغاز سال 2010 است.

ادامه مطلب

شيشه ضد خش

ژاپنی‌ها صفحه‌ ضد خش جدید برای گوشی تلفن همراه ساختند

شرکت ژاپنی ای‌جی‌سی (AGC) که تولیدکننده‌ مواد شیمیایی و شیشه است از تولید شیشه‌ای بسیار قوی خبر داد که برای استفاده در صفحه نمایش تلفن‌های هوشمند، رایانه‌های کیفی کوچک و سایر تجهیزات مشابه مناسب است.

ادامه مطلب

محبوب ترين گوشي و نرم افزار نوکيا در سال 2010 مشخص شد

طبق يک نظرسنجي که نوکيا در اواخر سال 2010 در وبلاگ رسمي خود (http://conversations.nokia.com ) در خصوص انتخاب "بهترين گوشي و نرم افزار سال 2010" ترتيب داده بود نوکياN8 و Angry Birds توانستند به ترتيب عناوين محبوب ترين گوشي و نرم افزار را در سالي که گذشت بدست آورند.

ادامه مطلب

گوشي 14 مگا پيکسلي

تولید دومین گوشی 14 مگاپیکسلی توسط چینی‌ها

یک شرکت چینی اقدام به طراحی و ساخت گوشی هوشمند جدیدی با دوربین 14 مگاپیکسلی کرده که بعد از گوشی آلکاتل دومین گوشی با دوربین 14 مگاپیکسلی به شمار می‌رود.

ادامه مطلب

بلک بري

عرضه‌ گوشی بلک‌بری نسل‌چهارم به اواخر سال 2011 موکول شد

در حالی که گفته شده بود شرکت RIM سازنده‌ گوشی‌های هوشمند بلکبری مراحل آغاز ساخت گوشی بلکبری با قابلیت پشتیبانی از فناوری LTE را شروع کرده است اما گویا این پروژه هنوز از نقطه‌ آغاز جلوتر نرفته است و حتی نام رسمی هم ندارد.

ادامه مطلب