جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
گوشي
تلفن همراه

گوشی های وایمکس دار گرانتر از سطح خرید مردم است

مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه عرضه‌کننده رسمی لوازم جانبی و گوشی NMC در تهران با اشاره به اینکه این شرکت در زمینه گوشی های ارزان قیمت فعالیت دارد، اعلام کرد: گوشی هایی که از قابلیت وایمکس پشتیبانی می کنند مورد استقبال عموم قرار نمی گیرد.

ادامه مطلب

سوني اريكسون

هر دو گوشی عملکرد کامل لمسی دارند

سونی اریکسون دو گوشی جدید عرضه کرد

سونی اریکسون در صفحه فیس بوک خود دو گوشی جدید با نام های میکس واکمن و تکست پرو را معرفی کرد.

ادامه مطلب

وايمكس

مدیر کل خدمات پس از فروش شرکت پارس کامتل:

استقبال از گوشی های قابل اتصال به شبکه وایمکس رو به افزایش است

مدیرکل خدمات پس از فروش شرکت پارس کامتل گفت: استقبال کاربران تلفن همراه از گوشی هایی که از قابلیت سرویس وایمکس پشتیبانی می کنند، رو به افزایش است.

ادامه مطلب

هواوي

هواوی 60 میلیون گوشی هوشمند می فروشد

هواوی 8 تا 10 مدل در پی عرضه تلفن‎های‎ همراه با نام تجاری هواوی (­Huawei) در انگلستان و چین در سال جاری است. این شرکت در پی دوبرابر کردن فروش این محصول به میزان 60 میلیون گوشی است.

ادامه مطلب

وايمکس

رییس هیات مدیره شرکت ارتباط همراه گویا اروند:

گوشی ایرانی با قابلیت پشتیبانی از وایمکس تولید شد

رییس هیات مدیره شرکت ارتباط همراه گویا اروند گفت: فاز جدید خط تولید گوشی کاملا ایرانی که می تواند به اینترنت پرسرعت بی سیم وایمکس متصل شود تا ماه آینده روانه بازار خواهد شد.

ادامه مطلب

آندرويد

گوشی‎های آندروید در برابر نشت داده‎ها آسیب‎پذیرند

گروهی از متخصصان امنیت در دانشگاه UIM آلمان کشف کردند که میلیون‎ها گوشی هوشمند که از نرم‎افزار آندروید ارایه شده توسط گوگل استفاده می‎کنند در برابر نشت داده‎ها به مجرمانی که به دنبال حملات جعل هویت هستند، آسیب‎پذیرند.

ادامه مطلب

تلفن همراه

بیش از دو میلیون نفر در جهان تا سال 2015 دارای یک تلفن هوشمند می شوند

طبق اعلام گروه پارکز اسوشییتز(Parks Associates) تا سال 2015 بیش از دو میلیون نفر در سراسر جهان مالک حداقل یک تلفن هوشمند خواهند بود. بدین ترتیب میزان رشد فروش واحد برای این محصول، بیش از 175 درصد از سال 2010 است.

ادامه مطلب

Vodafone Smart)

ودافون گوشی آندروید 90 دلاری عرضه کرد

ودافون(Vodafone) هفته گذشته تلفن هوشمند آندروید ارزان قیمت خود را معرفی کرد که از اوایل تابستان در بازار اروپا به فروش خواهد رسید.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ دو گوشی هوشمند جدید تحت آندروید عرضه کرد

سامسونگ دو گوشی هوشمند جدید خود با نام‎های Galaxy WiFi 4.0 و Galaxy WiFi 5.0 را عرضه کرد که دو مدل مشابه با ابعاد متفاوت صفحه نمایش‎ هستند.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ بالنده‎ترین سازنده گوشی هوشمند در جهان است

در پایان ماه آوریل، سامسونگ نتایج چشمگیری را در میان فروشندگان بزرگ گوشی‎های هوشمند به جا گذاشته است، به طوری که با فروش 6/12 میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروش رفته پس از نوکیا و اپل مقام سوم را دارد.

ادامه مطلب