جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
گوشي

ال‎جی گوشی هوشمند با نمایشگر قابل استفاده در آفتاب عرضه کرد

ال‎جی الکترونیک آخرین محصول خود از خانواده‌ گوشی‎های هوشمند ال‎جی اپتیموس را معرفی کرد که (LG Sol -E730) نام دارد. این گوشی تحت آندروید Gingerbread 2.3‌ کار می‎کند و 9.8 میلیمتر ضخامت دارد و دارای یک صفحه نمایش 3.8 اینچی Ultra AMOLED‌ است.

ادامه مطلب

snyerc

سونی اریکسون گوشی هوشمند جدید آندروید عرضه کرد

سونی اریکسون(Sony Ericsson) گوشی مدل "لایو ویت واکمن" خود را که گوشی هوشمند تحت آندروید (Gingerbread 2.3) است عرضه کرد و مدعی است که این گوشی تجربیات منحصر به فردی برای استفاده از موسیقی اجتماعی فراهم می‎کند.

ادامه مطلب

نسل آینده رایانه‎ها متکی به گرافین بسیار سریعتر خواهند بود

دانشمندان ادعا کرده‎اند که نسل جدیدی از رایانه‎ها و گوشی‎های هوشمند می‎توانند با استفاده از گرافین، نازک‎ترین ماده در جهان بسیار سریع‎تر عمل کنند.

ادامه مطلب

مريداوي

گوشي نسل سومي ايراني وارد بازار مي شود

رييس هيات مديره شرکت ارتباط همراه گويا اروند از امکان توليد گوشي کاملا ايراني که از نسل سوم تلفن همراه پشتيباني مي کند توسط اين شرکت خبر داد.

ادامه مطلب

وايمكس

از اواسط ماه جاري؛

گوشي هاي ايراني وايمکس دار وارد بازار مي شود

هيات مديره شرکت ارتباط همراه گويا اروند از عرضه گوشي کاملا ايراني که به اينترنت پرسرعت بي سيم (وايمکس) متصل مي شود، از اواسط ماه جاري خبر داد.

ادامه مطلب

سوني اريکسون

اولین گوشی LTE سونی اریکسون سال 2012 به بازار می آید

به گفته برت نوردبرگ، مدیرعامل سونی اریکسون، این شرکت امیدوار است که بتواند بر روی فناوری TD-LTE فعالیت کند.

ادامه مطلب

فروش گوشی هوشمند در سال 2016 به یک میلیارد دستگاه می‎رسد

بر اساس گزارشی که به تازگی توسط تحلیلگران شرکت تحقیقاتی جونیپر (Juniper) منتشر شده است، پیش‎بینی می‎شود فروش جهانی گوشی های هوشمند از 302 میلیون در سال 2010 به یک میلیارد دستگاه در سال 2016 برسد.

ادامه مطلب

ال جي

ال‎جی دو گوشی هوشمند جدید تحت آندروید عرضه کرد

شرکت ال‎جی الکترونیکز دو مدل جدید از سری گوشی‎های هوشمند سری اپتیموس با نام‎های ‎ال‎جی اپتیموس پرو (LG-C660) و ال ‎جی اپتیموس نت (LG-P690) عرضه کرد که تحت آندروید 2.3 (Gingerbread) کار می‎کنند.

ادامه مطلب

N9

نوکیا تازه‎ترین گوشی صفحه‎لمسی خود را به نمایش گذاشت

نوکیا جدیدترین گوشی صفحه‎لمسی خود N9 را عرضه کرد. به گفته نوکیا واسط کاربری این محصول دسترسی سریع برای سه کاربرد مهم در گوشی را فراهم می‎کند، این سه کاربرد شامل استفاده از برنامه‎ها، به روز کردن تذکرات و شبکه‎های اجتماعی، و تعویض فعالیت‎ها می شود.

ادامه مطلب

Optimus 3D

ال‎جی گوشی هوشمند ویدیویی 3D عرضه کرد

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام ال‎جی گوشی Optimus 3D خود را عرضه کرد. این گوشی برای اولین بار در ماه فوریه در کنگره جهانی سیار (MWC) ارایه شد.

ادامه مطلب