جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
گوشي
گوشي هوشمند

چه‌کسانی نمی‌توانند گوشی هوشمند داشته باشند؟

طبق آمارها بیش از 25 میلیون ایرانی کاربر تلفن‌های همراه هوشمند هستند اما با توجه به مخاطراتی که این گوشی‌ها می‌توانند به دنبال داشته باشند مدتی است استفاده از آنها برای برخی گروه‌ها منع می‌شود.

ادامه مطلب

اندرويد

اگر گوشی اندرویدی دارید مراقب باشید

میزان استفاده مردم از گوشی‌های هوشمند به شدت در حال گسترش است و در این میان سیستم عامل بخش قابل توجهی از این گوشی‌ها اندروید است که طبق بررسی‌های صورت گرفته از این سیستم عامل به عنوان بهشت بدافزارها یاد می‌شود.

ادامه مطلب

نرم افزار موبايل

هشدار به صاحبان گوشی؛ هر برنامه‌ای را نصب نکنید

آمارها گویای آن است که بیش از 27 میلیون و 500 هزار ایرانی از گوشی هوشمند استفاده می کنند؛ رقمی که به سرعت در حال افزایش است و همین موضوع باعث می شود میزان دانلود برنامه‌های موبایلی نیز سرعتی قابل توجه به خود بگیرد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

جان سخت ترین و مقاوم ترین گوشی های اندرویدی 2015

گلکسی Xcover 3 حدود یکماه پیش به بازار عرضه شد و با دارا بودن استاندارد IP67 و MIL-810G یک محصول مقاوم در برابر آب، گرد و غبار، دمای بالا و شوک و ضربه بوده و اگر چه مشخصات سخت افزاری آن جایی میان بازار رده اقتصادی تا میان رده پرسه می زند، یکی از معدود گوشی هایی است که به خوبی از سوء کاربری جان سالم به در می برد

ادامه مطلب

تلفن همراه

روایت استقبال ایرانیان از گوشی‌های 4G

چند ماهی از ورود خدمات نسل چهارم یا 4G به کشور می‌گذرد و با این وجود درصد کمی از گوشی‌های کاربران قابلیت اتصال به نسل 4 را دارد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

آغاز صادرات گوشی ایرانی به عراق و یمن

صادرات موبایل‌های ایرانی جی ال ایکس به کشورهای عراق و یمن آغاز شد و قرار است این محصولات از سال 2015 به کشور ایرلند هم انجام شود و مدیران این شرکت درصددند در سال جاری اشتغالزایی و تولیدشان را به سه برابر افزایش دهند.

ادامه مطلب

موبايل

رییس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری:

75 درصد گوشی‌های بالای 500 هزار تومان قاچاق است

رییس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری گفت: در حال حاضر حدود 70 تا 75 درصد گوشی های 500 هزار تومان به بالا از طریق قاچاق وارد می شوند، ولی در گوشی‌های با نرخ کمتر از 500 هزار تومان میزان قاچاق بسیار کمتر است. به طور کلی قاچاق گوشی های بالای 500 هزار تومان برای قاچاقچی سودمند است.

ادامه مطلب

موبايل

قبل از خرید موبایل بخوانید

اگر به یک تلفن هوشمند نیاز دارید و اولین باری است که به سراغ این گوشی‌ها می‌روید یا می‌خواهید از یک تلفن جدیدتر و کارآمدتر استفاده کنید، لازم است در درجه اول بدانید که از تلفن همراهتان چه می‌خواهید.

ادامه مطلب

اندرويد

تازه ترین نسخه اندروید پر از نقص فنی

به گوشی‌تان کیت‌کت ندهید!

از زمان عرضه اندروید 4.4 کیت کت به نظر می‌رسد که روز به روز کاربران بیشتری با گوشی‌های نکسوس 4 و 5 و تبلت نکسوس 7 مشکل پیدا می‌کنند.

ادامه مطلب

3d

در سال2015 ؛

هشتاددرصد گوشی‌های هوشمند دارای دوربین3D خواهند بود

طبق پیش‌بینی گروه تحقیقاتی جی‌پی‌آر که در حوزه گرافیک و ارتباطات چندرسانه‌ای خدمات مشاوره‌ای و پژوهشی عرضه می‌کند بیش از 80 درصد گوشی‌های هوشمند در سال 2015 دارای صفحه نمایش و دوربین 3 بعدی استریو خواهند بود و با تجهیز به دو دوربین می‌توانند کنترل‌های مبتنی بر حرکت اندام، برنامه‌های کاربردی واقعی‌نما و خدمات دیداری غنی ارایه دهند.

ادامه مطلب