جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
گوشي
گوشي هوشمند

محققان مصرف برق گوشی‌های هوشمند را بیش از 70 درصد کاهش می‌دهند

محققان دانشگاه آلتو در فنلاند یک دستگاه پیشکار(پروکسی) شبکه طراحی کرده‌اند که می‌تواند توان مصرفی گوشی‌های هوشمند نسل سه را تا سه چهارم کاهش دهد. این افزاره با قرار گرفتن بین افزاره‌های سیار و اینترنت مصرف توان را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد و کارایی را تقویت می‌کند و قسمت اعظم انتقال داده را برای گوشی هوشمند انجام می‌دهد.

ادامه مطلب

Arrows F-07D

فوجیتسو باریکترین گوشی هوشمند را عرضه می‌کند

شرکت فوجیتسو در پی آن است تا با عرضه گوشی Arrows F-07D که فقط 6.7 میلی‌متر ضخامت دارد باریکترین گوشی هوشمند تحت آندروید را عرضه کند.

ادامه مطلب

lg

ال‌جی برخی از گوشی‌های هوشمند خود را به آندروید ارتقا می‌دهد

شرکت ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد گوشی‌های هوشمند گران‌قیمتی که در سال جاری عرضه کرده است به سامانه عامل آندروید 4 (معروف به ساندویچ بستنی) ارتقا خواهد داد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

تا دوماه ديگر؛

گوشي هاي تي فون وارد بازار مي شوند

مديرعامل شرکت ابرا تهران توليدکننده گوشي هاي تي فون گفت: گوشي هاي اين شرکت با رعايت کامل استانداردهاي ساخت روز دنيا طراحي و توليد شده و قادر به رقابت با نمونه هاي خارجي مشابه خود است.

ادامه مطلب

هواوي

هوواوی مرکز طراحی گوشی هوشمند در لندن دایر می‎کند

هوواوی اعلام کرد تا سال آینده در لندن، یک مرکز طراحی برای اروپا در زمینه کسب و کار افزاره‎های سیار خود تاسیس خواهد کرد.

ادامه مطلب

گوشي هوشمند

در سه ماه گذشته؛

گوشی‌های هوشمند LTE سه برابر شد

به گزارش انجمن جهانی تامین‌کنندگان تلفن همراه(جی‌اس‌ای) مدل‌های گوشی هوشمند دارای قابلیت LTE نسبت به سه ماه گذشته سه برابر شده است.

ادامه مطلب

بازار گوشي

گلوبایل موبایل گوشی هوشمند دو حالتی WiMAX/WCDMA عرضه می‌کند

گلوبال موبایل (Global Mobile) که از بهره‌برداران خدمات وایمکس در نیمه‌ شمالی کشور تایوان است نخستین گوشی هوشمند دو حالتی وایمکس/ WCDMA خود را رونمایی کرد که قرار است در دسامبر 2011 عرضه شود.

ادامه مطلب

proxy

مصرف DRAM در گوشی‌های هوشمند تا سال 2015 به میزان 700 درصد زیاد می‌شود

به گزارش گروه تحقیقاتی آی‌اچ‌اس، مصرف حافظه‌های دسترسی تصادفی پویا(DRAM) در سال جاری میلادی رشد چشمگیر سه رقمی داشته است.

ادامه مطلب

motorola

موتورولا باریکترین گوشی هوشمند جهان را عرضه کرد

شرکت آمریکایی موتورولا گوشی هوشمندی به ضخامت 7.1 میلی‌متر با نام دروید RAZR عرضه کرده است و مدعی است که باریکترین گوشی هوشمند جهان است.

ادامه مطلب

تاليا

فروش آنلاین گوشی‌های هوواوی از طریق پرتال تالیا

تالیا در یک حرکت فرهنگی، تجاری و به منظور تسهیل خرید اینترنتی و افزایش رفاه خریداران، فروش الکترونیکی گوشی‌های برند HUAWEI رابرای اولین بار توسط پرتال تالیا آغاز کرده است.

ادامه مطلب