جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلفن همراه

استفاده از اینترنت بدون بسته سیمکارت ایرانی ۳۰ برابر ارزان‌تر از سیمکارت‌های عربی

استفاده از اینترنت بدون بسته سیمکارت ایرانی در عربستان، ۳۰ برابر ارزان‌تر از سیمکارت‌های عربی است

نسل پنج تلفن‌همراه ایرانسل به زودی به همدان می‌آید

مدیرعامل ایرانسل از راه‌اندازی سایت نسل پنج تلفن‌همراه در همدان خبر داد.

ارائه تعرفه‌های ویژه و بسته‌های استثنایی همراه اول برای حجاج

با فرارسیدن موسم حج ابراهیمی، همراه اول از ارائه تعرفه‌های ویژه و بسته‌های استثنایی رومینگ بین‌الملل برای کاهش هزینه‌های ارتباطی زائران خانه خدا خبر داد.

چند نکته مهم درباره ترابردپذیری شماره موبایل

متقاضیان استفاده از سرویس ترابرد شماره تلفن همراه می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر امور مشترکین یا پایگاه اینترنتی اپراتوری که قصد مهاجرت و استفاده از شبکه‌اش را دارند، از شرایط ترابرد شماره مطلع شده و درخواست خود را ثبت کنند.

وزیر ارتباطات: مجلس با سیاست افزایش کیفیت اینترنت موبایل، همراه است

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که برخی از نمایندگان مجلس به صراحت مخالفت خود را با افزایش تعرفه اینترنت به ویژه در بخش موبایل اعلام کرده‌اند، گفت: فضای مجلس فضای همراهی است؛ آن هم نه با افزایش تعرفه بلکه با افزایش کیفت شبکه.

مقایسه تمام بسته های اینترنت چهار اپراتور تلفن همراه ایران

در پی تغییرات قیمت اینترنت حال دیگر مصرف کنندگان اینترنت برای انتخاب بسته‌های خود حساسیت بیشتری نسبت به قبل دارند. اما نگاهی به قیمت بسته اینترنت شرکت‌های مختلف ارائه دهنده خدمات اینترنت نشان می‌دهد که تفاوت بین این بسته‌ها خیلی هم فاحش نیست؛ اگرچه مصرف کننده حتی این تفاوت اندک را هم مورد توجه قرار می‌دهد.

کیفیت اینترنت موبایل ۲ برابر می‌شود

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه طبق برنامه ریزی، کیفیت اینترنت موبایل تا ۳ سال آینده حداقل دو برابر می‌شود، گفت: در ۳ سال آینده به ۱۰ درصد جمعیت کشور، نسل پنجم اینترنت (۵G) ارائه می‌شود.

استفاده همزمان دو شماره در گوشی‌های عادی با اندروید ۱۳

اندروید ۱۳ به سوی انتشار کامل برای عموم کاربران پیش می‌رود و گوگل در این مسیر قابلیت‌های بیشتر و بیشتری را به این سیستم عامل جدید اضافه می‌کند.

تمدید داوری مرحله اول چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران

داوری مرحله اول جشنواره وب و موبایل ایران تا ساعت ۲۴ چهارم اسفند ۱۴۰۰ تمدید شد

وزیر ارتباطات: تخلف پیامک‌های مزاحم را گزارش کنید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به روش شماره‌گیری کد #۸۰۰* برای مسدودسازی پیامک‌های تبلیغاتی، گفت: در صورتی‌که با وجود مسدودسازی دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، همچنان پیامک‌هایی با محتوای نامناسب دریافت می‌کنید، این تخلف را با ارسال شماره خط ارسال‌کننده به سامانه پیامکی ۱۹۵ گزارش کنید.

مطالب پر بازدید آرشیو