شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی، تبلت، لپ تاپ

اپل احتمالا در مراسم Spring Loaded از آی‌مک جدید با رنگ‌های متنوع رونمایی می‌کند

اپل در تاریخ ۳۱ فروردین مراسمی به نام «Spring Loaded» برگزار می‌کند که احتمالا در آن شاهد رونمایی از نسل جدید آیپد پرو خواهیم بود. با این حال به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها در این مراسم از نسل جدید آی‌مک هم رونمایی خواهند کرد که طبق اطلاعات جدید، در رنگ‌های متنوع روانه بازار می‌شود.

انتشار تصاویری که از احتمال کوچک‌تر شدن ناچ آیفون ۱۳ حکایت دارند

بر اساس تصاویر رندر فاش‌شده از یک تولیدی محافظ صفحه‌نمایش، احتمالا اندازه ناچ آیفون ۱۳ کوچک‌تر از مدل‌های قبلی آیفون خواهد بود.

تولید لپ تاپ و موبایل با همکاری چینی ها/واگذاری سهام هوش مصنوعی

یک کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات با تشریح جزئیات سند توافق همکاری ایران و چین در حوزه فاوا از تشکیل کارگروه نیازسنجی موضوعات مرتبط با این همکاری در مرکز ملی فضای مجازی خبر داد.

اپل دیگر آیفون مینی نمی‌سازد

اپل سال آینده چهار مدل آیفون جدید تولید و عرضه می‌کند که دوربین‌های بهتری خواهند داشت، اما خبری از عرضه آیفون مینی جدید نخواهد بود.

سامسونگ روی توسعه موبایل تاشویی که به دو طرف تا می‌شود کار می‌کند

سامسونگ امسال حداقل از دو گوشی تاشو جدید رونمایی می‌کند و حضور گسترده‌تری در بازار موبایل‌های تاشو خواهد داشت. پتنت جدید سامسونگ دستگاهی را نشان می‌دهد که به دو طرف تا می‌شود.

از هوآوی ۵۰ گیگ فضای ابری هدیه بگیرید

هوآوی فضای ذخیره سازی ابری ۵۰ گیگابایتی رایگان به مشتریان خود می‌دهد، اما یک مشکل جالب وجود دارد که در این گزارش می‌خوانید.

دل XPS ۱۳ ۲۰۲۱ و لپ تاپ های جدید خانواده Inspiron را معرفی کرد

دل به‌تازگی چند لپ تاپ جدید معرفی کرده که مهم‌ترین آن‌ها، مدل OLED لپ تاپ XPS ۱۳ است. این لپ تاپ به جز صفحه‌نمایش ۳.۵K، تغییر دیگری در مقایسه ‌با مدل سال ۲۰۲۰ تجربه نکرده است.

مشخصات گوشی «موتو جی ۲۰» فاش شد

گزارشی جدید رندرها و مشخصاتی از موبایل موتوجی ۲۰ از جمله نمایشگر ۶.۵ اینچی، باتری ۵ هزار میلی آمپری و ماژول دوربین پشتی ۴ تایی را فاش کرده است.

مایکروسافت از وبکم، اسپیکر و دو هدست جدید پرده برداشت

مایکروسافت با توجه به افزایش استقبال کاربران از سرویس تیمز، از چند لوازم جانبی تازه برای دوران دورکاری و خانه‌نشینی رونمایی کرد. این شرکت در کنار سرفیس لپ‌تاپ ۴ از وبکم، بلندگو و دو هدست جدید پرده برداشت که مدت‌ها بود شایعات مربوط به آن‌ها را می‌شنیدیم.

اپل احتمالا برای تأمین نمایشگر آیپد پرو ۲۰۲۱ با مشکل روبه‌رو است

بلومبرگ از مشکلاتی در خط تولید پنل Mini LED که در یکی از مدل‌های آیپد پرو ۲۰۲۱ به‌ کار می‌رود خبر می‌دهد. این مشکلات احتمالا به عرضه‌ی محدود آیپد پرو ۲۰۲۱ در هفته‌های آغازین منتهی می‌شود.

مطالب پر بازدید آرشیو