شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی، تبلت، لپ تاپ

اندروید ۱۲ قابلیت کنترل موبایل با حالت صورت را ممکن می کند

در نسخه آزمایشی اندروید ۱۲ قابلیت هایی برای کنترل موبایل با حالات صورت ارائه شده است.

زمان عرضه گوشی پیکسل ۵ ای مشخص شد

منابع مطلع می‌گویند شرکت گوگل به احتمال زیاد گوشی پیکسل ۵ ای را در تاریخ ۱۷ آگوست یعنی فردا عرضه خواهد کرد. این گوشی دارای باتری بزرگ‌تری خواهد بود.

اطلاعیه همتا برای خریداران تبلت/ آنتن تبلت های قاچاق قطع می شود

سامانه اطلاع رسانی ثبت و رجیستری تلفن همراه و تجهیزات سیم کارت خور در اطلاعیه ای از خریداران تبلت خواست قبل از خرید حتما استعلام اصالت دستگاه را دریافت کنند.

سامسونگ از نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ‎۳ رونمایی کرد

امروز سامسونگ در جدیدترین رویداد آنپکد خود دست پر حضور داشت و از دو گوشی تاشو، ایرباد بی‌سیم و ساعت هوشمند رونمایی کرد. اما کره‌ای‌ها به همین محصولات بسنده نکردند و نسخه ویژه آن‌ها را هم معرفی کردند که تحت نسخه تام براون روانه بازار می‌شوند. تمام محصولات جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، ایرباد گلکسی بادز ۲ و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ در این نسخه ویژه به فروش خواهند رسید.

جذاب‌ترین امکانات سری جدید آیفون اپل

سری جدید آیفون اپل دستکم سه دوربین جدید و قابلیتهای ضبط ویدیویی جذاب و حرفه ای خواهد داشت که ارتقای بزرگی نسبت به مدلهای قبلی محسوب می شود.

مردم پیش از خرید اصالت گوشی را استعلام کنند

کارشناس سامانه همتا با رد ادعا‌های مطرح شده در مورد افزایش فروش گوشی‌های رجیستر نشده به مردم گفت: مردم می‌بایست پیش از خرید موبایل شناسه IMEI دستگاه را از طریق کد دستوری #۷۷۷۷* یا از طریق سایت hamta.ntsw.ir استعلام نمایند.

شیائومی پرفروش‌ترین برند موبایل جهان شد

گزارش شرکت تحقیقاتی «کانترپوینت» نشان می‌دهد که شیائومی در ماه ژوئن ۲۰۲۱ برای اولین بار جایگاه پرفروش‌ترین برند موبایل جهان را از سامسونگ و اپل ربوده است.

گزارش به نیروی مجری قانون؛ اپل قابلیت جدید برای ردیابی تصاویر کودک آزاری اجرا می کند

اپل برای کمک به نیروهای مجری قانون و ردیابی تصاویر کودک آزاری قابلیت جدیدی را راه اندازی می کند که عکس ها را قبل از آپلود شدن در آی کلود بررسی می کند.

مشخصات کامل اولین موبایل اندرویدی جهان با پشتیبانی شارژ بی‌سیم مغناطیسی منتشر شد

ریلمی در جریان رویداد رونمایی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی MagDart، برخی مشخصات گوشی مفهومی ریلمی GT فلش، اولین موبایل اندرویدی جهان با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی را معرفی کرد. اکنون مشخصات کامل این گوشی به صورت کامل به اشتراک گذاشته شده است.

سخنگوی گمرک اعلام کرد گوشی در صدر واردات/ ممنوعیتی در کار نیست، گران نکنید

طبق اعلام مسئولان گمرک ایران، واردات گوشی در سال جاری نه تنها کم نشده بلکه ترخیص قطعی آن افزایش نیز داشته است. از سویی هنوز هیچ ابلاغی در مورد ممنوعیت واردات برند خاصی به گمرک وجود نداشته و ممنوعیتی اعمال نشده است؛ بنابراین طرح مطالبی با عنوان عدم واردات یا کاهش آن نمی تواند بهانه ای برای گران فروشی گوشی باشد.

مطالب پر بازدید آرشیو