مخابرات منطقه تهران نسبت به ارسال پیام های جعلی از سوی افراد سودجو در خصوص برنده شدن، اهداء جوایز و یا مراجعه شهروندان به دستگاه عابر بانک هشدار داد.
به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات منطقه تهران می توانند از خدمات غیر حضوری استفاده نمایند.
در دهمین دوره ارزیابی رضایت مندی مشتریان ، شرکت مخابرات ایران ، به دلیل مشتری مداری و تلاش حداکثری در جهت پاسخگویی مطلوب به مشتریان خود، لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.
طبق گزارش رگولاتوری، بالغ بر ۶۰ درصد تماس های مردم با شرکت مخابرات ایران به علت تاخیر در پاسخگویی از دست می رود، شرکت مخابرات ایران این گزارش را غلط و اشتباه ارزیابی کرد.
پرتال سهامداران شرکت مخابرات ایران با بخش های مختلف، اطلاعات مورد نیاز سهامداران را در اختیار آنان قرار می دهد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مشترکین در صورت تماس ناشناس بین المللی، تماس دوباره با آن شماره برقرار نکنند، اظهار داشت: این تماس ها به علت اینکه از سرشماره بین المللی و با منشا نامشخص برقرار می شود، هزینه سنگینی برای مشترک به دنبال خواهد داشت.
مدیر کل حفاظت از حقوق مصرفکننده سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد: بالغ بر ۶۰ درصد تماسهای مردم با شرکت مخابرات به علت تاخیر در پاسخگویی از دست میرود.
در شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلات ادارات و اصناف و حتی پس از کاهش نیروی انسانی واحدهای مختلف اداری مخابرات نیز واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران همچنان پاسخگوی شهروندان است.
محمدجواد آذری جهرمی، با صدور احکام جداگانهای «نماینده سهام عدالت» و «نماینده سهام دولت» در هیئتمدیره شرکت مخابرات ایران را برای حضور در جلسات هیئتمدیره، مجامع عمومی شرکتهای مخابرات ایران، ارتباطات سیار و شرکتهای تابعه منصوب کرد.
سامانه مشاوره تلفنی ۴۲۴۲۴ به منظور کمک و مشاوره به کارکنان مبتلا به کرونا در شرکت مخابرات ایران راه اندازی و آماده پاسخگویی می باشد.