جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادها

لوگوی گوگل در تسخیر دانشمند ایرانی

گوگل با تغییر لوگوی موتورجستجوی خود به لطفی علی عسگرزاده محقق ایرانی ادای احترام کرد. این محقق نظریه منطق فازی را ارائه کرده بود

«هوش مصنوعی» محور الکامپ ۱۴۰۰ قرار گرفت

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره‌ «فناوری هوش مصنوعی» این موضوع را یکی از محورهای دارای اولویت در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ عنوان کرد.

فاصله سالمندان ایرانی و اروپایی، آمریکایی در استفاده از فناوری اطلاعات

عضو هیات علمی گروه آموزشی و مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام کرد: کمتر از ۱۰ درصد افراد بالای ۶۰ سال کشورمان، از فناوری های دیجیتال و فضای مجازی استفاده می کنند، درصورتی که این رقم در اروپا و امریکا، بین ۶۷ تا ۷۰ درصد است.

معاون وزیر ارتباطات: شبکه ملی اطلاعات به تخصص جامعه متعهد بسیجی نیاز دارد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: پیشبرد اهداف شبکه ملی اطلاعات با تکیه بر توانمندی‌های جامعه متخصص و متعهد بسیج محقق می‌شود.

۱۰ مدیر در ۱۱ سمت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

تغییرات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم که با وزارت عیسی زارع‌پور آغاز شد در ماه‌های گذشته به صورت آرام جریان داشته از معاونان وزیر آغاز شده است. این تغییرات هنوز به کمیسیون‌های مرتبط با وزارت ICT نرسیده؛ اما هیات مدیره یک شرکت را شامل شده است.

رییس نصر تهران خواستار مشارکت بخش خصوصی در تکمیل شبکه ملی اطلاعات شد

رئیس هیئت مدیره نصر تهران از دولت خواست تا از ظرفیت و مشارکت بخش خصوصی در طراحی و اجرای شبکه ملی اطلاعات استفاده کند. به اعتقاد وی بخش خصوصی توانمندی‌های لازم را برای تحقق اهداف شبکه ملی اطلاعات دارد.

برگزاری جلسه شورای عالی فضایی بعد از ۱۰ سال تا ۲ هفته آینده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا ۲ هفته آینده، جلسه شورای عالی فضایی پس از ۱۰ سال برگزار و اعضای این شورا معرفی خواهند شد.

جلسه تکریم مدیران قدیم و معارفه مدیران جدید وزارت ارتباطات برگزار شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه تکریم و معارفه مدیران جدید وزارت ارتباطات با تاکید به لزوم ارتقای جایگاه و نقش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از رئیس جدید این سازمان خواست تا خدمات، مشکلات و کوتاهی‌های احتمالی اپراتورهای تلفن همراه را ارزیابی و برای مردم تشریح و رفع مشکلات را پیگیری کند.

ماموریت‌های ویژه وزیر ارتباطات به رگولاتور جدید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکم انتصاب رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سه ماموریت ویژه برای رئیس جدید این سازمان تعیین کرده است.

شهرداری رفسنجان دکل در حال ساخت مخابرات را تخریب کرد

تخریب شبانه دکل مخابراتیِ در حال احداث بی.تی.اس در شهر رفسنجان توسط شهرداری سبب بروز واکنش‌ها و اعتراض‌های مختلفی شده است.

مطالب پر بازدید آرشیو