پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب و کار دیجیتال

NFT کاراکترهای اسنپ ثبت شدند

اسنپ در مراسمی، با حضور بنیانگذاران آلمانی خود و جمعی از خبرنگاران، از «گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰» رونمایی کرد.

فهرست گوشی‌های مجاز برای ورود به کشور توسط گمرک منتشر شد

سازمان گمرک ایران فهرست گوشی‌های مجاز برای ورود به کشور را بروزرسانی کرده و آن را منتشر کرده است. خریداران گوشی‌های مسافری باید آگاه باشند که هر مدلی از برندهای موبایل که در این فهرست وجود نداشته باشد، در داخل کشور به مشکل رجیستری خواهد خورد و در شبکه نمی‌تواند فعال باشد.

پنج نوآوری بلوبانک در حوزه مالی و بانکی ایران

بلوبانک به‌ تازگی و در اوایل دی ماه سال جاری از مرز یک میلیون کاربر عبور کرد و تاکنون توانسته بیش از ۵۰ میلیون تراکنش موفق را انجام دهد.

سامسونگ اولین نمونه تصویر دوربین گلکسی S۲۲ اولترا را به اشتراک گذاشته است؟

سامسونگ در حالی قرار است روز چهارشنبه با برگزاری رویداد گلکسی آنپکد خود از گوشی‌های سری گلکسی S۲۲ رونمایی کند که تاکنون تمام مشخصات آن‌ها فاش شده است. حالا هم به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها اولین نمونه تصویر ثبت شده با دوربین گلکسی S۲۲ اولترا را منتشر کرده‌اند.

فراهم شدن امکان خرید اقساطی با همکاری پست بانک و دیجی‌کالا

همکاری مشترک دیجی‌پی، دیجی‌کالا و پست بانک ایران، امکان خرید اقساطی از دیجی‌کالا را با سرعتی بالاتر برای کاربران فراهم کرده است و به‌زودی در مناطق روستایی و کم‌برخوردار هم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بررسی تفاوت گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ وارد شده به بازار ایران

در تولید هر گوشی موبایل دو عامل مهم، به جز برند آن نقش دارد: کشور تولید‌کننده و کشور سفارش‌دهنده. این دو عامل شاید در چشم خریدار خُرد چندان تاثیرگذار نباشد اما در خروجی محصول نهایی تفاوت‌هایی را ایجاد می‌کند. داریا همراه پایتخت، واردکننده رسمی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ، در سال‌های گذشته سعی کرده تا این دو عامل مهم را برای واردات خود در نظر بگیرد.

لیون‌کامپیوتر با رونمایی از هویت بصری جدید از برنامه ورود به بازارهای جهانی خبر داد

مدیر عامل و بنیان گذار لیون کامپیوتر در مراسم رونمایی از هویت بصری جدید این برند با بیان اینکه این برند قرار است با برداشتن گام‌های جدی‌تر وارد حوزه تولید شود، از برنامه‌ ورود لیون کامپیوتر به بازارهای جهانی خبر داد.

علی‌بابا پلاس؛ پلتفرمی برای اشتراک تجربه کاربران از سفرها

علی‌‌بابا پلاس قصد دارد با تجمیع نظرات و تجربه‌های مردم از سفرهای خود به ارتقای کیفیت صنعت گردشگری کمک کند.

تفکیک مسؤولیت کاربر و پلتفرم‌ در کسب‌وکارهای اینترنتی چرا مصوبه شورایعالی فضای مجازی اجرایی نشده است؟

شورایعالی فضای مجازی که تصمیم‌ساز و سیاست‌گذار امور فضای مجازی است، در مصوبه‌ای تکلیف حقوقی محتوای تولیدی توسط کاربر را روشن کرده و مسؤولیت آن را از دوش صاحب پلتفرم برداشته است.

تغییر موقت سرشماره پیامکی بانک سامان برای مشترکان ایرانسل

بانک سامان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی، پیامک بانکی مشتریانی که از بستر شبکه ایرانسل استفاده می‌کنند، با سرشماره ۲۰۰۰۰ ارسال خواهد شد.

مطالب پر بازدید آرشیو