شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب و کار دیجیتال

معرفی قابلیت انتقال وجه هوشمند با بلوبانک

ویژگی انتقال هوشمند پول در اپلیکیشن بلوبانک و خدماتی که برای انتقال وجه به کاربران ارائه می‌شود، مشتریان بلوبانک را از نصب اپ‌های بانکی دیگر بی‌نیاز می‌کند.

کدهای مخفی آیفون چه کاربردی دارد؟

کدهای شماره‌گیر، کدهایی هستند که می‌توانند کارهای مختلفی انجام دهند، از جمله اینکه با شماره‌گیری این کدها در آیفونتان IMEI‌ دستگاهتان را شناسایی کنید و یا ببینید که سیگنال فعلی گوشی‌تان چقدر قوی است.

معرفی گوشی Nova Y۶۰ هواوی؛ انتخابی اقتصادی برای جوانان

گوشی هوشمند هواوی Nova Y۶۰ یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی هواوی از سری محبوب Nova Y است که از ویژگی‌های برجسته‌ای چون طراحی جوان پسند، صفحه نمایش FullView Display، دوربین پشتی سه‌تایی و باتری پرظرفیت بهره می‌برد. در ادامه به معرفی قابلیت‌های کلیدی هواوی نوا Y۶۰ می‌پردازیم.

اطلاعیه بانک توسعه صادرات درباره سیستم عامل IOS ۱۵ گوشی های همراه آیفون

بانک توسعه صادرات ایران با توجه به انتشار نسخه جدید سیستم عامل گوشی آیفون ( IOS ۱۵ ) و عدم سازگاری اپلیکیشن همراه بانک هما و رمزساز ریما با آن، اطلاعیه داد.

فعال‌سازی ۱۶ میلیون تلفن همراه در یک سال

به گفته انجمن واردکنندگان موبایل، در یک سال گذشته، ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تلفن همراه در شبکه ارتباطی کشور فعال شده و بیشترین سهم متعلق به سامسونگ با ۵۲ درصد یوده است.

انتشار تصاویر جدید از گوشی ۵G گلکسی S۲۱ FE

اخیرا تصاویری جدید از گوشی ۵G گلکسی S۲۱ FE سامسونگ منتشر شده که این محصول را در رنگ‌بندی‌های مختلف نشان می‌دهد.

رشد ۴۵ درصدی بازار رمزارزها در یک سال گذشته

به گفته کارشناسان تبادل حوزه رمزارزها در برخی روزها، حدود چهار برابر بازار بورس است و بازار این عرصه طی یکسال گذشته، ۴۵ برابر رشد کرده و حاکمیت باید به صورت موردی و با هدف مشخص وارد حوزه تنظیم‌گری و تدوین مقررات شود.

خروج کارخانه آی‌تی‌ام‌اسی از ورشکستگی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از خروج کارخانه ‌مخابراتی ایران از ورشکستگی و بازسازی آن خبر داد و گفت: با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کارخانه نوآوری در محل سابق این کارخانه با تغییر ماموریت آغاز به کار کرده است.

خریداران گوشی‌های نوکیا از شاتل موبایل هدیه دریافت می‌کنند

شاتل موبایل طی همکاری با نماینده رسمی نوکیا در ایران، به خریداران گوشی‌های نوکیا، تخفیف خرید سیم‌کارت و بسته ۳ ماهه رایگان اینترنت، مکالمه و پیامک هدیه می‌دهد.

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت ITMC با شرکتHOUBER

تفاهم نامه همکاری شرکت کارخانجات مخابراتی ایران و شرکت قطری هوبر اینترنشنال در زمینه توسعه محصولات IOT و Smart City به امضاء رسید.

مطالب پر بازدید آرشیو