جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

باندپهن

فقط چند قدم تا تکمیل پروژه فیبر نوری در کشور

پروژه فیبر نوری از جمله پروژه‌هایی است که با اهتمام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به پیشرفت‌های خوبی دست یافت و شهرها و روستاهای بسیاری در سالی که گذشت تحت پوشش آن قرار گرفتند.

امسال همه روستاها به پهن باند شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام گفت: حمایت از کسب و کارهای نوپا و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از مهم ترین راه کارهای توسعه اشتغال است.

نمایشگاه امروز نوید بخش آغاز حرکت نهضت راه اندازی فیبرنوری در کشور بود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از نمایشگاه «شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت‌ها با محوریت FTTx» گفت: نمایشگاه امروز نوید بخش حرکت چرخ نهضت راه اندازی فیبرنوری در کشور است و خوشبختانه فعالان و تولیدکنندگان این صنعت خود را آماده کرده اند تا به سرعت بتوانیم ۲۰ میلیون فیبر نوری را به منازل و کسب و کارها برسانیم.

زیرساخت لازم برای راه‌اندازی ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری انجام شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت که معماری و توسعه لازم برای نیل به هدف ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری، در شرکت مخابرات انجام شده است.

تضمین ایجاد سالانه یک میلیون پورت فیبر نوری

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره تضمین وعده ایجاد یک میلیون پورت فیبر نوری درصورت افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت گفت: هر طرح و انتظاری که ابلاغ می‌شود، الزاماتش هم پیش‌بینی‌ شده است، بنابراین ما همانطور که سالیان متمادی در این زمینه کار کرده‌ایم، برای توسعه فیبر نوری نیز اعلام آمادگی کردیم.

قطع ۴۳۰ گیگابیت از ظرفیت پهنای باند بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت

۴۳۰ گیگابیت از ظرفیت پهنای باند بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت به علت قطع سگمنت دوم فیبر دریایی متعلق به شرکت GBI در محدوده دریایی بین قطر و امارات دچار قطعی و اختلال شد.

وزیر ارتباطات: برنامه‌ داریم مردم با فیبرنوری سرعت‌های چندگیگی را تجربه کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه ما این است که در چهار سال آینده، به تک‌تک خانه‌های مردم، فیبر نوری ببریم و پروژه فیبر در منزل را اجرا کنیم که مردم سرعت‌های چندگیگی را تجربه کنند.

توضیح مایکروسافت برای کاهش ۴۰ درصدی حجم به‌روزرسانی ویندوز ۱۱

مایکروسافت به‌منظور کاهش پهنای باند شبکه خود، از فناوری جدید فشرده‌سازی برای کاهش حجم به‌روزرسانی‌ها در ویندوز ۱۱ استفاده می‌کند.

ظرفیت شبکه پهن‌باند ایران ٣٠ درصد بالا رفت

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از افزایش ٣٠ درصدی ظرفیت شبکه پهن‌باند کشور خبر داد.

امکان ایجاد شبکه مویرگی فیبر نوری با استفاده از امکانات شهرداری

مشاور مدیرعامل فاوای شهرداری با بیان اینکه ٣۵درصد ترافیک داده روی شبکه فیبر نوری شهرداری است، گفت: هر کسی می‌خواهد در حوزه فیبرنوری در شهر تهران فعالیت داشته باشد حداقل باید متری ۴۰۰ هزار تومان هزینه کند بنابراین باید به سمت ایجاد شبکه مویرگی از طریق شبکه شهرداری رفت.

مطالب پر بازدید آرشیو