شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوناگون

انتشار نسخه وب رایگان فوتوشاپ

شرکت ادوب قصد دارد نسخه وب جدید رایگان ابزار ویرایش عکس محبوب فوتوشاپ را منتشر کند.

الزامات کلان نظام سلامت دیجیتال کشور تدوین شد

کارشناس مرکز ملی فضای مجازی استفاده از فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی را از نیازهای اساسی خدمات سلامت دانست و از تدوین الزامات کلان نظام سلامت دیجیتال کشور توسط مرکز ملی فضای مجازی خبر داد.

ناجا باید امکان استعلام آنلاین برگ سبز خودرو را برای سازمان ثبت اسناد فراهم کند

نیروی انتظامی موظف شده است امکان استعلام آنلاین برگ سبز خودرو را برای سازمان ثبت اسناد و املاک از طریق شبکه ملی تبادل اطلاعات فراهم کند.

رئیس سازمان ثبت احوال خبر داد: راه اندازی مجدد خط تولید کارت ملی هوشمند

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال، با بیان اینکه خط تولید کارت هوشمند ملی مجددا راه‌اندازی شده از صدور بیش از ۲۵۰ هزار قطعه کارت هوشمند ملی با استفاده از تکنولوژی داخلی خبر داد.

احتمال تمدید ثبت اطلاعات در سامانه املاک

معاون وزیر راه و شهرسازی از ارایه پیشنهاد تمدید ثبت اطلاعات سکونتی مردم در سامانه ملی املاک و اسکان تا پایان سال خبر داد.

عوارض تجویز فوری نسخه الکترونیکی دارو از اول دی‏‏‏‌ماه نسخه کاغذی به‏‏‏‌طور کامل کنار گذاشته می‏‏‏‌شود

رار است از اول دی‌ ماه، دفترچه‌‌‌‌های کاغذی به‌‌‌‌طور کامل از فرآیندهای درمانی حذف شده و آخرین گام پروژه نسخه الکترونیک برداشته شود. با این‌حال با گذشت ‌‌‌‌ماه‌‌‌‌ها از آغاز این طرح، هنوز ایرادات آن به‌‌‌‌طور کامل رفع نشده و بسیاری از مردم، آنچنان که باید از اجرای این طرح رضایت ندارند.

واکسن کرونای فایزر تا ۹۳ درصد در جلوگیری از بستری شدن افراد ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ موثر است

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا (CDC) می‌گوید واکسن کرونا فایزر در جلوگیری از بستری شدن نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله، تا ۹۳ درصد اثربخشی دارد. تحقیقات این مرکز نشان داده که نیاز به واکسیناسیون در این گروه سنی حالا بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

تماشای ماه کامل شکارچی را از دست ندهید

ماه امروز، چهارشنبه، ۲۸ مهر ماه به فاز کامل خود می‌رسد و از ساعت ۱۸:۲۷ دقیقه قابل تماشا است.

دانش‌بنیان‌ها در میدان مبارزه با بحران کرونا / فعالیت ۱۱۲ شرکت داخلی برای رفع نیازهای کشور

زیست‌بوم فناوری و نوآوری راه‌حل‌های فناورانه‌ای برای رفع چالش‌ها و نیازهای کشور خلق می‌کند. فناوران این زیست‌بوم در حل بحران‌ها مانند کرونا همواره توانمند حاضر شدند.

نشانه‌های حیات در سیاره زحل

یک مطالعه جدید نشان داده، رودخانه‌های موجود در قمر زحل می توانن به ماموریت آتی ناسا درباره زمین شناسی و بررسی حیات در این سیاره کمک کنند.

مطالب پر بازدید آرشیو