شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوناگون

محدودیت تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح ادامه دارد

رئیس پلیس راهور البرز از تداوم محدودیت تردد کرونایی در استان البرز خبر داد.

افزایش ۲۵ درصدی پلکانی حقوق کارمندان شایعه است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به خبر یکی از خبرگزاری‌ها در مورد افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان به صورت پلکانی از سال آینده، گفت: این خبر شایعه است.

ردپای جهش کرونا در پیک اخیر ایران / بهبودیافتگان مصونیت دائم ندارند

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت ویروس کرونای جهش یافته در انگلیس، گفت: از آنجایی که در پیک اخیر کرونا در کشورمان قدرت سرایت بسیار بالا بود، این احتمال وجود دارد که همین ویروس جهش یافته از قبل وارد کشور شده باشد.

چگونه موبایل خاموش یا سایلنت گم شده را پیدا کنیم؟

اگر موبایل‌تان را گم کردید نگران نباشید. مهم نیست موبایل‌تان آندروید یا آیفون باشد، با چند راهکار ساده می‌توانید موبایل خاموش یاسایلنت خود را پیدا کنید.

تبلیغ سفر، ممنوع / آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا

مصوب شد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همکاری سایر ارگانها و سازمان های ذیربط مدیریت اطلاع رسانی و نظارت مناسب سفرها را به خصوص در ایام فاطمیه، عید نوروز و سایر مناسبت ها و تعطیلات پیش رو به عهده گیرد و از تبلیغات و مشوق های افزایش سفر نظیر بلیط و تورهای تخفیف دار و امثال آن جلوگیری بعمل آید.

مرکز آمار ایران اعلام کرد: تورم آذر ماه ۳۰.۵ درصد شد

خانوارهای کشور درآذرماه سال جاری به طور میانگین ٤٤.٨ درصد بیشتر از آذر ١٣٩٨ برای خرید یک «مجموعه کالا و خدمات یکسان» هزینه کرده‌اند.

مدل جدید انتقال ویروس کرونا کشف شد

جونگ نان شان، پزشک مشهور چینی درباره انتقال کرونا از محیط به انسان هشدار داد.

رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ: محدودیت ترافیکی تا آخر هفته ادامه دارد

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک عصرگاهی به دلیل محدودیت دو هفته قبل است و محدودیت‌ها حداقل تا آخر هفته ادامه دارد.

«عصر جدید» به تلویزیون برمی‌گردد

پخش برنامه «عصر جدید» از همین پنجشنبه ـ چهارم دی ماه ـ در تلویزیون آغاز می‌شود.

آغاز تست انسانی واکسن ایرانی کرونا با ۵۶ نفر / نحوه ثبت‌نام و شرایط داوطلبان

محقق اصلی پروژه تولید واکسن ایرانی کرونا و عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به جزییات فاز اول انجام تست انسانی واکسن کرونای ایرانی، گفت: احتمالا فاز اول تست انسانی این واکسن از هفته اول دی ماه آغاز می‌شود.

مطالب پر بازدید آرشیو