جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

فقط چند قدم تا تکمیل پروژه فیبر نوری در کشور

پروژه فیبر نوری از جمله پروژه‌هایی است که با اهتمام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به پیشرفت‌های خوبی دست یافت و شهرها و روستاهای بسیاری در سالی که گذشت تحت پوشش آن قرار گرفتند.

یک بام و دو هوای ادعای بی‌پولی و هزینه‌های اضافه/ وزارت ارتباطات و اپراتورها باید ضمانت بدهند

رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس با انتقاد از مدل افزایش تعرفه‌های اینترنت می‌گوید: رفتار اپراتورهای موبایل متناقض است؛ زیرا از یک سو ادعا می‌کنند برای توسعه شبکه، درآمد ندارند و از طرف دیگر هزینه‌های غیرضروری می‌کنند.

مردم مراقب کلاهبرداران با عنوان کارشناس مخابرات باشند

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: مردم مراقب کلاهبرداران با عنوان کارشناس مخابرات باشند.

راه‌اندازی شبکه ۵G همراه اول در جزیره کیش همزمان با کیتکس ۲۰۲۲

هشتمین سایت ۵G همراه اول به عنوان سریع‌ترین شبکه اینترنتی کشور، در جزیره کیش به بهره‌برداری رسید و از امروز قابل استفاده توسط کیشوندان است.

آخرین آمار سهم بازار اپراتورهای همراه اعلام شد

بر اساس داده‌های آخرین گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در زمستان ۱۴۰۰، ایرانسل تنها اپراتوری است که سهم بازارش افزایش داشته است.

زارع‌پور: هرگونه افزایش تعرفه ارتباطی منوط به تضمین اپراتورها برای ارتقای کیفیت خدمات است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر افزایش تعرفه اینترنت، اپراتورها را ملزم به توسعه شبکه ارتباطی کشور و استفاده از فناوری‌های جدید نکند، با آن مخالفیم.

پاسخگویی به ۸۰۰ هزار تماس مشتریان مخابرات منطقه تهران

کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در سال ۱۴۰۰، به درخواست حدود ۸۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.

سهم دولت قبل از مشکلات مخابرات /درخواست‌های بی‌پاسخ از آذری جهرمی

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان قم معتقد است که بخشی از دلایل مشکلاتی که هم اکنون شرکت مخابرات ایران و کارکنان این شرکت با آن درگیرند به عملکرد دولت‌ گذشته باز می‌گردد.

امسال همه روستاها به پهن باند شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام گفت: حمایت از کسب و کارهای نوپا و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از مهم ترین راه کارهای توسعه اشتغال است.

آنچه در ۱۴۰۰ بر مخابرات گذشت

بهارش پر بود از داعیه تحول، تولید و توسعه صنعت ارتباطات ، با امید شروع کرد ، نوید داد و با یک گل آغاز شد تا ثابت کند حریف است آن هم از نوع متفاوت.

مطالب پر بازدید آرشیو