سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

محمد مردانی مدیرعامل و محمدعلی فرقانی رئیس هیات مدیره شرکت گروه فن‌آوا شدند

طی برگزاری نشست هیات مدیره شرکت گروه فن‌آوا و تصمیم هیات مدیره، محمد مردانی به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات‌مدیره و محمدعلی فرقانی به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت گروه فن‌آوا منصوب شدند.

هدایای ویژۀ ایرانسل برای روز مادر و روز پدر اعلام شد

ایرانسل، هدایای ویژۀ خود به مناسبت «روز مادر» و «روز پدر» را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی است.

وعده های مخابرات برای اینترنت ثابت و توسعه شبکه

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشریح برنامه های آینده این شرکت برای توسعه شبکه اعلام کرد: راه اندازی ۲۰ میلیون خط فیبر نوری به ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.

توقف پاسخگویی به مشتریان همراه اول در ۲ مرکز مخابراتی تهران

ارایه خدمات امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار در ۲ مرکز مخابراتی استان تهران متوقف می شود.

اتصال مستقیم شرکت‌ها به IXP‌ شرکت زیرساخت با شکایت آسیاتک روبه‌رو شد

مصوبه رگولاتوری در مورد اتصال مستقیم شرکت‌های مختلف به مراکز تبادل داده (IXP) با اعتراض اپراتورهای ارتباطی روبه‌رو شده و شکایت شرکت‌ آسیاتک به دیوان عدالت اداری را در پی داشته است. این در حالی است که گفته‌ می‌شود شرکت ارتباطات زیرساخت نیز مخالف این مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.

تضمین ایجاد سالانه یک میلیون پورت فیبر نوری

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره تضمین وعده ایجاد یک میلیون پورت فیبر نوری درصورت افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت گفت: هر طرح و انتظاری که ابلاغ می‌شود، الزاماتش هم پیش‌بینی‌ شده است، بنابراین ما همانطور که سالیان متمادی در این زمینه کار کرده‌ایم، برای توسعه فیبر نوری نیز اعلام آمادگی کردیم.

سلطانی: برگزاری موفق نمایشگاه تلکام نویدی بر رونق کسب و کار حوزه ict کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه تلکام با تاکید بر رویکرد مخابرات به سمت تحول دیجیتال و توسعه پایدار اظهار داشت: جمع بندی نمایشگاه تلکام کاملا مثبت است و توانستیم در نمایشگاه ۲۰۲۱ با هماهنگی انجام شده به اهداف خود احیای دوباره صنایع مخابرات و اطلاع رسانی برسیم.

ایرانسل با جدیدترین محصولات و خدمات دیجیتال به «تله‌کام ۱۴۰۰» می‌آید

ایرانسل با حضور در نمایشگاه ایران تله‌کام ۱۴۰۰، جدیدترین خدمات و محصولات دیجیتال خود را با شعار «نبض زندگی دیجیتال»، در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

اپراتورهای ثابت و موبایل مخابراتی فعلا ۱۰ درصد حق‌السهم بیش‌تر به دولت نمی‌پردازند/ قانون جنجالی سال ۱۴۰۰ چگونه اجرا می‌شود؟

طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۰، شرکت‌های مخابراتی باید ۱۰ درصد حق السهم بیش‌تر به دولت بپردازند؛ اما اغلب شرکت‌های مخابرات ثابت و موبایل تا زمان تمدید قرارداد خود مهلت دارند و فعلا مشمول این قانون نمی‌شوند.

هزینه‌های فیبرنوری و مودم در داخل ساختمان به عهده مشترکان است

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت:​ در برخی مناطق مخابراتی که خدمات تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری انجام می‌شود، هزینه‌های سیم کشی داخلی و تهیه مودم به عهده مشترکان است.

مطالب پر بازدید آرشیو