شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو آی سی تی در دیگر رسانه ها

سامانه املاک به سامانه ثبت احوال متصل شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: مالکانی که پیامک خوداظهاری دریافت کرده‌اند، می‌توانند بدون مراجعه حضوری و با مراجعه به سامانه املاک و اسکان، وضعیت املاک مازادشان را با شواهد درخواستی سامانه مشخص کنند.

دسترسی افراد کم سن و سال به تیک تاک مسدود شد

سازمان حمایت از دیتای ایتالیا درپی مرگ یک کودک ایتالیایی به این برنامه دستور داد تا دسترسی افراد کم سن به این برنامه را مسدود کند.

پایان مانور‌های متقلبانه تبهکاران مجازی

فضای مجازی محل عرض اندام مجرمانی شده است که طعمه‌های خود را از میان کاربران انتخاب می‌کنند؛ کلاهبرداری‌های مختلف، خرید‌وفروش‌های متقلبانه، اخاذی‌های سریالی و حتی طبابت‌های غیر مجاز انجام می‌دهند.

پروژه اینترنت بالنی تعطیل می شود

آلفابت اعلام کرد پروژه اینترنت بالنی« لون» را تعطیل می کند. مدیر ارشد اجرایی شرکت نیز دلیل این امر را عدم کاهش هزینه ها برای توسعه یک کسب وکار بلند مدت اعلام کرد.

چرا رمز ارزها آماده ورود به نظام بانکی کشور نیستند؟

سالهاست از ورود ارز دیجیتال به دنیا می‌گذرد اما این نوع ارز به دلیل بی‌پشتوانه بودن و چالش‌های زیادی که دارد، نتوانسته به طور کامل وارد نظام بانکی کشورها شود.

استخراج بیت کوین چیست و چگونه صورت می گیرد؟

استخراج ارز دیجیتال برای همه کسانی که در این بازار فعالیت می کنند یا کسانی که فقط اخبار را دنبال می کنند موضوعی است که دوست دارند درباره آن بیشتر بدانند.

واکاوی شخصیت شما از طریق مدل ایستادن

شما می‌توانید با انتخاب مدل ایستادنتان، با شخصیت خود بیشتر آشنا شوید.

روسیه استفاده از اینترنت ماهواره ای غربی را ممنوع می کند

روسیه قانونی پیشنهاد کرده تا جریمه ای برای کاربران و شرکت هایی تعیین شود که از سرویس اینترنت ماهواره های شرکت های غربی مانند استارلینک استفاده می کنند.

محمدرضا بیدخام: کمترین اخلال در حوزه‌های ارتباطی به واسطه قطعی‌ برق

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت : کمترین اختلال را در حوزه‌های ارتباطی تلفن ثابت، همراه و اینترنت با وجود قطعی مکرر برق در هفته گذشته داشتیم.

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۷ دیماه ۱۳۹۹

غرش امنیت آفرین / صدای موج چهارم کرونا / عقب راندن بیت کوین از برق خواری عناوین خبری برخی روزنامه های شنبه ۲۷ دیماه ۱۳۹۹

مطالب پر بازدید آرشیو