شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

آموزش فرایند دانش بنیان شدن به شرکت های حوزه فناوری اطلاعات

کامپيوتر - فناوري اطلاعات - اينترنت

سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲:۰۰


سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران به منظور آشنایی اعضای خود با نحوه دانش بنیان شدن، خدمات مشاوره تخصصی رایگان ارائه می کند تا آنها این فرایند را فراگیرند.

وایمکس نیوز -  اصغر رضانژاد دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران گفت: تقریبا اغلب شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با نحوه دانش بنیان شدن آشنا نیستند، از این رو سازمان این فرایند را با ارائه خدمات مشاوره ای برای آنها تسهیل می کند.
وی افزود: فناوری اطلاعات یکی از شاخه های فعالیت در حوزه شرکت های دانش بنیان است و فعالان این حوزه با بهره گیری از این ظرفیت، می توانند به موفقیت های بیشتری دست یابند.
رضانژاد بیان کرد: این مجموعه پس از انعقاد تفاهم نامه با شرکت مشاوره طرف قرارداد با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خدمات مشاوره تخصصی این در زمینه را ارائه می کند.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران ادامه داد: اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران (دارای مجوز معتبر فعالیت) روزهای سه شنبه به مدت سه ساعت از ساعت 9 الی 12 می توانند از مشاوره افراد متخصص بهره مند شوند.
متقاضیان برای بهره مندی از این خدمات و تعیین وقت مشاوره می توانند درخواست خود را به آدرس danesh@tehrannsr.org ارسال کنند.

 

منبع : ایرنا

 

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو