مدیر عامل شرکت پست گفت: تلاش می کنیم 193 به تلفن خدمت برای مردم تبدیل شود و برای گسترش و تنوع خدمات، با اصناف درحال مذاکره هستیم.
وایمکس نیوز - 193 بنا به توضیح مدیرعامل شرکت پست، تلاش میکند تا به رابط خدماتی و تجاری شهروندان تبدیل شود.
مهری گفت : "با استفاده از 193، خدمات ویژه شهروندی از هر جای کشور چه با تلفن ثابت و چه با تلفن همراه انجام می شود که از جمله آنها خدمات پستی، خدمات پیکی، تامین بلیط اتوبوس و هواپیما، تامین غذای گرم و ... انجام می شود که این خدمات به تدریج در حال گسترش است."
سایر طرحهای اجرایی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران،به نقل مدیر عامل این شرکت شامل 9 طرح اصلی است که همگی در سال 94 اجرایی شده اند.
- سرویس پست پخش
- سامانه خرید و فروش اینترنتی من و پست
- سرویس خدمات ویژه شهروندی (خوش)
- تمبر فاخر طلا و نقره
- تجارت الکترونیک بین المللی (بدون مرز) یاتا
- پست مستقیم الکترونیکی (EDM)
- پست ترکیبی
- سرویس پست رسانه
- سرویس پست لجستیک