جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وان پلاس 3 احتمالا به فناوری شارژ سریع اوپو مجهز خواهد شد

تلفن همراه

سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰:۰۰


پرچمدار جدید کمپانی چینی OnePlus ،در حالی که هنوز معرفی نشده ، در چند روز اخیر از سوژه های مهم سایت های فناوری بوده است. وان پلاس در روز 7 آوریل برابر با 19 فرودین رویدادی را به نمایش خواهد گذاشت و پیش بینی میشد که در این مراسم، این کمپانی از گوشی پرچمدار وان پلاس 3 رونمایی کند اما وان پلاس طی بیانیه ای رسما اعلام کرد که رویداد 19 فروردین در مورد معرفی پرچمدار جدید نخواهد بود و احتمالا در این مراسم، نسخه ی جدید سیستم عامل Hydrogen OS بر پایه ی اندروید 6.0 رونمایی شود. اما این به معنای پایان شایعات مربوط به وان پلاس 3 نیست و طی گزارشی جدید پرچمدار وان پلاس از فناوری شارژ سریع برخوردار خواهد بود.

ایمکس نیوز - وان پلاس از جمله کمپانی های چینی محسوب میشود که سابقه ی زیادی در صنعت گوشی های هوشمند ندارد. این کمپانی اولین گوشی پرچمدار خود را در سال 2014 با عنوان OnePlus One معرفی کرد. بدون شک این پرچمدار از بهرین گوشی های هوشمند 2014 بود که با قیمتی فوق العاده فروش فوق العاده ای را تجربه کرد. سال بعد OnePlus Two نیز به محبوبیت نسل پیشین خود بود و لقب قاتل پرچمداران را یدک میکشید. سال گذشته وان پلاس یک گوشی میان رده نیز با عنوان OnePlus X به بازار عرضه کرد که همچون دیگر گوشی های این کمپانی از کیفیتی ساخت بالا، مشخصات خوب و قیمتی عالی برخوردار بود. حال کم کم نوبت معرفی پرچمدار جدید وان پلاس است و طبق گفته ی مدیر این کمپانی، وان پلاس 3 در سه ماهه ی دوم سال جاری معرفی خواهد شد.

به تازگی مدارک جدیدی در مورد پرچمدار وان پلاس در اینترنت منتشر شده است که نشان میدهد OnePlus 3 به فناوری شارژ سریع مجهز خواهد بود. بر اساس گزارشات، وان پلاس جدید به فناوری شارژ فوق سریعی مجهز خواهد شد که از کمپانی چینی اوپو گرفته شده است. اما متاسفانه هنوز مطمئن نیستیم که این ویژگی، همان فناوری VOOC اوپو خواهد بود . چون در زمان معرفی VOOC، اوپو صحبت هایی از انحصاری بودن این ویژگی انجام داده بود.

دو پرچمدار پیشین وان پلاس از ویژگی شارژ سریع بی بهره بودند و این خبر برای طرفداران این برند میتواند خوشحال کننده باشد. در سال 2016 تقریبا هیچ پرچمداری نبوده است که ویژگی شارژ سریع را نداشته باشد پس میتوان گفت وجود ویژگی شارژ سریع در پرچمدار جدید وان پلاس ضروری است. همچنین در حالی که پرچمداران سال 2014 و 2015 کمپانی وان پلاس از سوی این کمپانی به ترتیب پرچمداران 2015 و 2016 نام گرفته اند پیشبینی میشود OnePlus 3 برچسب پرچمدار 2017 را از آن خود کند. دقیقا نمیتوان گفت که هدف وان پلاس از این نوع نام گذاری چه بوده است اما شاید وان پلاس خواسته این گونه بگوید که پرچمداران

این کمپانی یک سال از زمان حال جلو تر هستند.

 

 

در مورد مشخصات وان پلاس 3 با توجه به فهرستی که توسط AnTuTu منتشر شده است و مشخصات گوشی وان پلاس A3000 را نمایان ساخته که احمالا همان وان پلاس 3 باشد، میتوان این گونه گفت که وان پلاس 3 احتمالا به چیپست پردازنده ی کوالکام اسنپ دراگون 820 مجهز خواهد و با 4 گیگابایت حافظه ی رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی همراه شود. در پشت این گوشی احتمالا از سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده شود در حالی که در جلوی گوشی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی احتمالا فول اچ دی خواهد بود اما در مورد اندازه ی نمایشگر این پرچمدار اطلاع دقیقی در دسترس نیست. این گوشی به همراه آخرین نسخه ی اندروید 6.0 همراه خواهد بود.

پیش از این مدیرکمپانی وان پلاس این را فاش ساخت که وان پلاس 3 از طراحی کاملا متفاوتی نسبت به وان پلاس 2 بهره خواهد برد اما هنوز تصاویر رندر شده ی معتبری از این پرچمدار منتشر نشده است. در مورد قیمت نیز پیش بینی میشود وان پلاس 3 همانند پرچمداران پیشین وان پلاس، قیمتی رقابتی داشته باشد.

 

منبع : مجله سخت افزار

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو