سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلفن-همراه
تلفن همراه

گوشی‌های تلفن همراه؛ محصول فناوری‌های همگرا

رئیس مرکز راهبردی فناوری‌های همگرای معاونت علمی ریاست جمهوری با بیان این‌که گوشی‌های تلفن همراه محصول فناوری‌های همگراست، گفت: در گوشی تلفن همراه فناوری‌هایی چون نانو، الکترونیک، ارتباطی و ... همگرایی دارند اپلیکیشن‌ها نرم‌افزار علوم شناختی بوده و حتی حسگرهای سلامت هم به گوشی تلفن همراه راه یافته اند، به عبارتی این ترکیبی از فناوری‌های همگرایی(NBIC) در گوشی‌های تلفن همراه است.

ادامه مطلب

مزاحمت تلفنی

مراقب این تماس‌های مشکوک باشید

چند سالی می‌شود که موضوع تماس شماره‌های خارجی و ناشناس، بویژه با پیش‌شماره کشورهای کوچک آفریقایی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. به تازگی نیز تعداد این تماس‌ها افزایش یافته و گزارش‌ها حاکی از نگرانی مشترکان تلفن همراه از این موضوع است.

ادامه مطلب

موبایل تاشوی ی سی ال

پروژه موبایل تاشوی «تی سی ال» قربانی کمبود تجهیزات شد

شرکت تی سی ال پروژه موبایل تاشو خود را کنار گذاشته زیرا به دلیل کمبود تجهیزات و شیوع همه گیری کرونا نتوانسته قیمت آن را به طور رقابتی حفظ کند.

ادامه مطلب

گوشی همراه

واردات گوشی موبایل بیشتر از کالای اساسی!

در جریان واردات صورت گرفته در سال جاری گوشی تلفن همراه با بیش از ۱.۴ میلیارد دلار همواره در صدر واردات قرار داشته و بعد از آن هر یک از کالاهای اساسی قرار دارند.

ادامه مطلب

گوشی

فعال‌سازی ۱۶ میلیون تلفن همراه در یک سال

به گفته انجمن واردکنندگان موبایل، در یک سال گذشته، ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تلفن همراه در شبکه ارتباطی کشور فعال شده و بیشترین سهم متعلق به سامسونگ با ۵۲ درصد یوده است.

ادامه مطلب

پیامک

بیش از ۳۵۴ هزار شماره شخصی ارسال پیامک مسدود شد

طبق آخرین آمار، تا کنون بیش از ۳۵۴ هزار شماره شخصی دلیل مزاحمت‌های پیامکی مسدود شده است.

ادامه مطلب

دکل های مخابراتی

سفر جمعی از نمایندگان به شمال آذربایجان غربی /سایت دکل تلفن همراه در ۴۵ روستا ارتقاء می یابد

نماینده تهران در مجلس با اشاره به سفر برخی نمایندگان مجلس به شمال آذربایجان غربی گفت که قرار است حداکثر تا سه ماه آینده، ارتقای سایت دکل تلفن همراه در ۴۵ روستای شهرستان‌های این منطقه انجام شود.

ادامه مطلب

تعویض سیم کارت

تعداد خطوط فعال تلفن همراه به ۱۳۱ میلیون رسید

آمار منتشرشده درباره‌ وضعیت توسعه تلفن همراه حاکی از آن است که خطوط فعال تلفن همراه تا پایان سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰، به ۱۳۱ میلیون و ۸۲۳ هزار و ۳۴۶ عدد رسیده که ضریب نفوذ را به ۱۵۵.۱۴ درصد می‌رساند.

ادامه مطلب

گوشی موبایل

مشخصات کامل اولین موبایل اندرویدی جهان با پشتیبانی شارژ بی‌سیم مغناطیسی منتشر شد

ریلمی در جریان رویداد رونمایی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی MagDart، برخی مشخصات گوشی مفهومی ریلمی GT فلش، اولین موبایل اندرویدی جهان با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی را معرفی کرد. اکنون مشخصات کامل این گوشی به صورت کامل به اشتراک گذاشته شده است.

ادامه مطلب

ایفون

نمایشگر آیفون جدید همیشه روشن می ماند

براساس گزارشی جدید احتمالا آیفون های جدید مجهز به نمایشگری خواهند بود که همیشه روشن می ماند و همزمان به حفظ شارژ باتری نیز کمک می کنند.

ادامه مطلب